ChristerD Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har problemer med Usb Connectoren min.. Har vista. Feilmeldingen sier at det er noe som blokker USB Connectoren på PC-en. Jeg har Windows Brannmur, men den godtar den. Har snakket med folk fra Nintendo, men de sier bare at jeg skal sjekke rundt på instillinger om det er noe som blokkerer USB Connectoren. Er det noen steder jeg spesiellt bør sjekke? Jeg har som sagt Vista. Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Har problemer med Usb Connectoren min.. Har vista. Feilmeldingen sier at det er noe som blokker USB Connectoren på PC-en.Jeg har Windows Brannmur, men den godtar den. Har snakket med folk fra Nintendo, men de sier bare at jeg skal sjekke rundt på instillinger om det er noe som blokkerer USB Connectoren. Er det noen steder jeg spesiellt bør sjekke? Jeg har som sagt Vista. er det wifi usb conector?tror ikke den støtter vista. Lenke til kommentar
ChristerD Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Har problemer med Usb Connectoren min.. Har vista. Feilmeldingen sier at det er noe som blokker USB Connectoren på PC-en.Jeg har Windows Brannmur, men den godtar den. Har snakket med folk fra Nintendo, men de sier bare at jeg skal sjekke rundt på instillinger om det er noe som blokkerer USB Connectoren. Er det noen steder jeg spesiellt bør sjekke? Jeg har som sagt Vista. er det wifi usb conector?tror ikke den støtter vista. Den siste versjonen støtter Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå