keeperno Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei. Jeg hadde tenkt på å kjøpe meg Warhawk siden det så utrolig fett ut og ikke minst fordi jeg syns det er dritgøy å game med venner osv. Det jeg lurte på var om at spillet var bra ? jeg har lest litt omkring og så at det har fått god kritikk fra nettsider, men ville gjerne ha litt respons fra folk som spiller det. Har noen spørsmål: 1. Hvor lenge er varigheten på spillet, blir man lei fort ? 2. Er headsetet som følger med bra ? 3. Hvordan er online løsningen på spillet , med servere og lagg ? 4. Er det sånn at man kan sitte to i samme rom og spille online i samme game på samme playstation ? 5. koster det noe for updates og expansions fra PSN ? Siden en venn av meg får seg ps3 idag så ville vi gjerne spille litt ilag online, vi har begge kjøpt skate allerede. Og ville gjerne ikke kjøpe et spill for å så sitte med skjegget i postkassa p.ga det blir kjedelig etter noen dager.. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 dunno, har ikke spellt det. Men virker coolt. Er ihvertfall populært så du finner garantert folk å spille mot. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 jeg ble ihvertfall fort lei dette spillet,spilte en del de første dagene etter nedlasting.........er så mange andre online spill som er bedre. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Call of duty 4 is the shit i disse dager Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 problemet var også det at jeg er redd for å bli så grusomt skuffa over CoD4 på ps3, er skikkelig uvant til å spille fps på konsoll. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 1. Hvor lenge er varigheten på spillet, blir man lei fort ? Jeg ble ihvertfall lei fortere enn jeg hadde trodd/håpet, men det var utrolig gøy så lenge det varte da. 2. Er headsetet som følger med bra ? Det fungerer helt greit, er absolutt bra nok til PS3-bruk. 3. Hvordan er online løsningen på spillet , med servere og lagg ? Den er litt lik CS, du får opp en liste med servere og kan sortere etter antall spillere, maps, ping osv. Det finnes en haug offisielle servere, disse fungerer utmerket med tanke på lagg. Så har vi jo dedicated servere som sannsynligvis kan lagge litt mer. Men det er mer enn nok av de offisielle (markert med blå skrift på serverlisten), så det skulle aldri bli et problem. 4. Er det sånn at man kan sitte to i samme rom og spille online i samme game på samme playstation ? Jepp, å spille splitscreen online funker bra. 5. koster det noe for updates og expansions fra PSN ? Ikke for updates, men tror den expansionpakken som kommer/har kommet (er ikke helt sikker) koster noen kroner. For all del, det er verdt å bruke de 200 kronene det koster å kjøpe spillet online. Kjøper du i butikken får du jo headset, så jeg synes det er verdt det det også. Lenke til kommentar
henky Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 tror cod4 er et mer utfyllende spill, dog jeg ikke har prøvd det. warhawk ar tøft, det har jop kun multiplayer, så det kommer an på om du liker den slags. og om du laster ned fra ps store så slipper du jo unna med 240,- mot 599/499. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Warhawk er konge, absolutt verdt de skarve kronene det koster på PSN store. Anbefales. Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Skal tenke på å kjøpe det fra Psn, takk for svar ! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) slenger inn et lite spørsmål i den gamle tråden her jeg, man får vell med en lader til headsettet, og hvordan er denne? Lik som kontrollene bruker? Den går vell på usb den også? Kom på et lite spørsmål til, hva skjer når man spiller online split screen med ranking greiene? Endret 27. februar 2008 av andy24 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det e lader med til headsettet ja, e usb på den. Litt mindre enn de kontrollerene bruker. Det går dessverre ikkje ann å spille split screen på rankede servere. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 slenger inn et lite spørsmål i den gamle tråden her jeg, man får vell med en lader til headsettet, og hvordan er denne? Lik som kontrollene bruker? Den går vell på usb den også?Kom på et lite spørsmål til, hva skjer når man spiller online split screen med ranking greiene? Det er med lader ja, men det er en standard strømkontakt, så du kan ikke bruke det mens du lader. (Trooor jeg!) Ingen ranked servere har mulighet for splitscreen. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hei. Jeg hadde tenkt på å kjøpe meg Warhawk siden det så utrolig fett ut og ikke minst fordi jeg syns det er dritgøy å game med venner osv. Det jeg lurte på var om at spillet var bra ? jeg har lest litt omkring og så at det har fått god kritikk fra nettsider, men ville gjerne ha litt respons fra folk som spiller det. Har noen spørsmål: 1. Hvor lenge er varigheten på spillet, blir man lei fort ? 2. Er headsetet som følger med bra ? 3. Hvordan er online løsningen på spillet , med servere og lagg ? 4. Er det sånn at man kan sitte to i samme rom og spille online i samme game på samme playstation ? 5. koster det noe for updates og expansions fra PSN ? Siden en venn av meg får seg ps3 idag så ville vi gjerne spille litt ilag online, vi har begge kjøpt skate allerede. Og ville gjerne ikke kjøpe et spill for å så sitte med skjegget i postkassa p.ga det blir kjedelig etter noen dager.. Jeg har hatt spillet i en god stund, og jeg spiller det ver dag enda! Jeg sitter minst 2 timer med det ver gang det er rett og slett så utrolig kjekt å spille! Fine brett, Kule våpen og kjøretøy! Warhawk er bedre en CoD 4 synes såfall jeg.. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 problemet var også det at jeg er redd for å bli så grusomt skuffa over CoD4 på ps3, er skikkelig uvant til å spille fps på konsoll. Jeg var i akkurat samme situasjon for et par måneder siden, men tro det eller ei: Det går greit med litt trening. I starten er det veldig uvandt! Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ble sånn passe lei av warhawk etter noen dager... cod4 derimot Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ble sånn passe lei av warhawk etter noen dager... cod4 derimot Hos meg var det helt omvendt. Jeg blir aldri lei av Warhawk men med CoD4 tok det ca 1 dag før jeg ikke gadd mer. Smak og behag osv... Lenke til kommentar
kj0tar Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg synes warhawk er et kjempe spill, har mange timer med det. Har ikke spillt det så mye etter jeg fikk cod4, men alikevel et spill jeg vil anbefale! Den 200 lappen det koster er det i allefall verd, du får mye kjekk gameplay for pengene der synes i alle fall jeg.. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ble sånn passe lei av warhawk etter noen dager... cod4 derimot Hos meg var det helt omvendt. Jeg blir aldri lei av Warhawk men med CoD4 tok det ca 1 dag før jeg ikke gadd mer. Smak og behag osv... Ja klart! Helt enig. Var ikke meningen å være fanboy eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå