Geirern Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Problemet er at jeg får ikke konfigurert den fordi siden vises ikke ordentlig! (Åja, forresten, den vises helt likt i explorer) Screenshot: http://img.photobucket.com/albums/v258/Gei...nksysertard.jpg Linkene er helt borte, selv når jeg highlighter, og jeg får ikke konfigurert den rett og slett... jeg har oppdatert firmware fra Linksys men det hjalp heller lite. Noen småting: - Kjører Windows Vista Home Premium - Linsys-router WRT54G v7.0 - Har NextGenTel med Speedtouch-router og ASDL Mega (20k/1k) Jeg har også prøvd på damas laptop (som også har WVistaHPremium) og samme bilde kommer opp Endret 10. desember 2007 av Geirern Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har du prøvd med annen pc med annet OS.. (skudd i blinde) Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Åssen nettverkskort har du på pcen? prøv med et annet netverkskort Hadde et lignende problem med mitt onboard Nforce nettverks kontroller.. måtte gå i settingsen til nettverkskortet og skru av noe som het Checksum offload trur jeg det het. og da forsvant alle problemene mine Endret 10. desember 2007 av Handl3vogn Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Åssen nettverkskort har du på pcen?prøv med et annet netverkskort Sitter med laptop, så orker ikke skifte nettverkskort. Har: - Fujitsu-Siemens Computers WLAN 802.11bg (SiS163u) - NVidia NForce Networking Controller Men jeg fant ut en ting. Prøvde å komme inn på routeren via damas laptop, og det ble visst helt likt der, så kan det være routeren da? Har du prøvd med annen pc med annet OS.. (skudd i blinde) Har dessverre ikke det, men ifølge linksys så skal routeren fungere med WVista Endret 10. desember 2007 av Geirern Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skudd i blinde, men kan en popup/reklame-blokker ødelegge for deg? Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Skudd i blinde, men kan en popup/reklame-blokker ødelegge for deg? hjalp ikke Lenke til kommentar
geirjenssen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har en WRT54GL og der hadde jeg samme problem. Mener å huske at PC-en som hadde fast IP på 10.0.0.x måtte settes i samme IP-range som Linksys. (192.168.x.x) Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Har det samme problemet, det hjelper å prøve andre browsere som ie7, firefox eller opera. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Har en WRT54GL og der hadde jeg samme problem. Mener å huske at PC-en som hadde fast IP på 10.0.0.x måtte settes i samme IP-range som Linksys. (192.168.x.x) Hm.... hørtes logisk ut. Jeg må vel skifte IP via routeren fra NGT da? Noen anelse om hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå