dp Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Heisann, Skal låse opp min xp 2400 cpu. tenkte jeg skulle bruke en strøm ledende tursj til å tegne "u-svingen"... Finnes det? Hvor kjøpes det? Haakon Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Du skulle vel kklare å finne noe sånt i lokale "hardware store" som det heter på godt norsk.. Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Om ikke du finner noe andre steder så prøv en bilrekvisita. Det som brukes til å reparere varmetråder i bakruta burde vel funke bra? Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Heisann, Skal låse opp min xp 2400 cpu. tenkte jeg skulle bruke en strøm ledende tursj til å tegne "u-svingen"... Finnes det? Hvor kjøpes det? Haakon Siden du bor i Oslo kan du prøve Elfa (www.elfa.se) i Sandakerveien 76. Eller så kan det tenkes at Biltema eller Clas Ohlson har noe sånt. Her ser du tre alternativer: http://elfa.se/elfa-bin/lt.pl?sort=&pics=&...2007980&2007991 Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Clas Ohlson har noe sånt. Rådyrt men rådrøyt. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Mekonomen har sånn elektrisk-ledende lakk. Liten flaske til 200 kroner. Sikkert en literpris med 5-6 siffer, men du kan låse opp en liten hær AMD'er Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 trodde xp2400 var ulåst orginalt. Men hvis den ikke er det, har dem sikkert slik tusj på en hardware shop en eller annen stand. har sett en hos elfa jeg osgå, mener jeg. Lenke til kommentar
formann Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Har da hørt overalt at den cpu´n er ulåst... Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Bruk blyant det gjorde jeg Funket kjempe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå