mcgroven Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvis du ikke får nok vintersport på TV om dagen, kan Winter Sports 2008 være løsningen for deg. Les mer Lenke til kommentar
Stexil Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes faktisk at disse ski-sport spillene er moroe så dette skal kjøpes. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kunstløp er faktisk kjipere i dette spillet enn i virkeligheten, og det sier litt. Å, herre... Det er alt jeg har å si. Rimelig middelmådig. Det må da være mulig å gjøre mer ut av noen av øvelsene, spesielt på Wii. Enkelte sporter passer bare slett ikke som dataspill. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvordan er alpindelen i forhold til Nrk sitt Ski Challenge? http://www.nrksport.no/skichallenge/ Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Nå testet jeg NRK Ski Challenge litt for din skyld, og forskjellene er vel ikke enorme. Det virker som NRK-varianten er litt mer arkade enn Winter Sports, og jeg synes Winter Sports har en bedre fartsfølelse. Ellers ganske likt, altså. Endret 12. desember 2007 av mcgroven Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det mulig å spille dette lokalt med venner over LAN? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det mulig å spille dette lokalt med venner over LAN? BUMP pga jeg lurer på det samme som denne fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg