Gå til innhold

Beste Halo 3 map og spilltype og Halo 3 våpen

Tehjoran

Anbefalte innlegg

Det er skills å vite når man skal bruke de forskjellige våpnene til forskjellige situasjoner. Hvis du synes shotgun er så lett å bruke, så bruk den selv!

Hvis du kaller det "noob" å bruke de våpnene du nettopp nevnte, hva er det å være god da? Holde seg til AR og bare trekke på skuldrene hver gang man blir eid av BR, i stedet for å finne seg en BR selv. Eller noe annet effektivt.

Ja det krever litt erfaring for å kunne bruke en shotgun på en god måte, men hvis du alltid har problemer med folk som bruker disse våpnene, så ligger ikke problemet med hvor "noob" de er, heller hvor gode de er/dårlig du er.

Du møter en med hammer/shotgun? Ja, som den erfarne spilleren du er, vil du ikke lenger løpe rett i trynet på denne personen. Hvis du da fortsetter å gjøre nettopp dette kan du ikke akkurat skylde på våpenet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kjenner ikke til noen noob-combo i Halo 3. Treffer du noen med Plasma pistol for så å skyte dem i hode med BR, nei det kaller jeg skills i Halo 3.

I Halo 2 kaltes det der Noob-combo, men i Halo 3 er det vel strengt tatt ikke så veldig mange av de comboene.

Hvis det er noe som er noob så er det å crounche ved et hjørne å vente på at det kommer noen så du kan hamre dem i huet. Det er rimelig latterlig med folk som gjør dette hele tiden...

Lenke til kommentar
Det er skills å vite når man skal bruke de forskjellige våpnene til forskjellige situasjoner. Hvis du synes shotgun er så lett å bruke, så bruk den selv!

Sant, men hvis man snakker om sikting er for eksempel shotgun lett å bruke. Sånn sett er våpenet enklere å bruke (så sant man er nær nok).

Lenke til kommentar

Ja skal være enig det. Men hvis det er alt en person klarer å gjøre, vedder jeg på at vedkommende blir eid om et par strakser av samme person han drepte.

De fleste som har klart å komme seg til offiser-rang tenker ikke "noob", men heller hvordan de kan ta'n langt unna eller snike seg opp bakfra.

Synes Halo 3 har noen av de mest balanserte våpnene noensinne.

Endret av Xpm
Lenke til kommentar

Jo, på de fleste maps er det ingen "flaskehalser" eller hva man skal kalle det. Jeg liker fremdeles ikke å bruke alle våpnene. Jeg like svært godt BR, så den bruker jeg hvor enn jeg kan. Digger MLG reglene. Nesten bare BR, Shotgun og Sniper (samt en og annen mauler) og frag/stickies.

Det som gjør en spiller god er jo heller ikke bare aiming og å bruke våpenet riktig, men også å bruke radaren og å forutse hvordan fienden vil reagere/bevege seg. Kanskje den viktigste egenskapen?

Lenke til kommentar

Alle etthåndsvåpna i halo 3 bortsett fra maulern, plasma pistolen og plasmarifle er unødvendige synes jeg. For det første så spawner du som oftest med en AR og for det andre så er de ikke noe særlig effektive før du plukker opp to våpen, og da kan man jo ikke hive granater...

Det med at plasma og BR kaltes noob kombo i halo 2 er litt rart egentlig. Ja det er feigt, men noobsa klarte ofte ikke bruke dem XD

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Skal være enig det er våpen som ikke engang burde brukes i Halo 3, men hittil har jeg ikke sett én eneste grunn til at man kan klage over andres overtak eller liknende. Meste som skjer i multiplayer er basert på erfaring og evnen til å tilpasse seg. Ler av folk som sier "sett-inn-våpen-her" er for sterkt.

Endret av Xpm
Lenke til kommentar

Jo, på de fleste maps er det ingen "flaskehalser" eller hva man skal kalle det. Jeg liker fremdeles ikke å bruke alle våpnene. Jeg like svært godt BR, så den bruker jeg hvor enn jeg kan. Digger MLG reglene. Nesten bare BR, Shotgun og Sniper (samt en og annen mauler) og frag/stickies.

Det som gjør en spiller god er jo heller ikke bare aiming og å bruke våpenet riktig, men også å bruke radaren og å forutse hvordan fienden vil reagere/bevege seg. Kanskje den viktigste egenskapen?

MLG Halo 3 Rules v2 sier jo at shotgun skal fjernes, som jeg i en stor grad er enig i og glad for, bare synd det ikke finnes en MLGmode å matchmake i, for sånn som det er nå gidder jeg ikke å spille Halo i et håp om å få BRs/Snipers en gang av 10..

Lenke til kommentar
MLG Halo 3 Rules v2 sier jo at shotgun skal fjernes, som jeg i en stor grad er enig i og glad for, bare synd det ikke finnes en MLGmode å matchmake i, for sånn som det er nå gidder jeg ikke å spille Halo i et håp om å få BRs/Snipers en gang av 10..

Jeg synes hagla er artig. Derfor du bare spiller COD, og aldri Halo noe mer? :p

Lenke til kommentar
Pff.. er man på litt lengre avstand enn man trenger for en "instant kill" med hagla så er smg+spiker MYE bedre! :wee:

Spiker er undervurdert. Det er kanskje det raskeste våpenet i spillet og magasinet er på 80 runder eller no? Dual Spiker slår ganske mye føler jeg.

Forøvrig har jeg funnet ut at på mange baner hvor det blir spilt BR-slayer, sånn som Guardian, blir BR overflødig fordi rekkevidden til AR holder godt over _nesten_ hele brettet. BR egner seg best på baner med avstander og Construct etter min mening.

EDIT: Jeg er heller ikke noe god med Hagla, men når jeg blir drept sitter ikke jeg heller lenge og sutrer. Jeg finner heller en ny måte å drepe han på. Det eneste som pleier å irritere meg i Halo er Ghost på Snowbound og enkelte folk med "Sniper" i nicket.

Endret av G_J_Caesar
Lenke til kommentar

Spiller jeg baner som guardian er det hagle jeg alltid går etter. Har blitt så utrolig forbedra etter toern. Ghoster er jo ikke så vanskelig å slå egentlig, bare følge med på radar i ett sett hvis du er på bakkenivå, og ta i bruk våpen som plasma pistol eller laser.

Har ikke fått så gode resultater med spiker egentlig, men så pleier jeg å kombinere med plasma rifle da. Er det noe som jeg absolutt ikke synes fungerer noe særlig så er det flare, og flamethrower. Greit, man kan få kills på folk som ikke følger med, men ellers kan de bare gå bakover så er det umulig å treffe dem. Flare blender jo som oftest deg istedenfor dem.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Forøvrig har jeg funnet ut at på mange baner hvor det blir spilt BR-slayer, sånn som Guardian, blir BR overflødig fordi rekkevidden til AR holder godt over _nesten_ hele brettet. BR egner seg best på baner med avstander og Construct etter min mening.

BR fungerer mye bedre på små avstander også, hvis man er god nok til å sikte. Irriterer meg over folk som bruker AR av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Jeg synes hagla er artig. Derfor du bare spiller COD, og aldri Halo noe mer? :p

Ja, faktisk.

Halo har et utrolig forbedringspotensiale, for akuratt nå er det altfor mye lagg og irritasjonsmomenter at jeg orker å spille det, likte Halo 2 bedre, for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Ja, faktisk.

Halo har et utrolig forbedringspotensiale, for akuratt nå er det altfor mye lagg og irritasjonsmomenter at jeg orker å spille det, likte Halo 2 bedre, for å være ærlig.

Ja, lagg er det alltids. Går mest på internett-hastighet det da. Ellers synes jeg det er tipp-topp.

Alltid best med LAN eller custom games, da.

Lenke til kommentar

BR fungerer mye bedre på små avstander også, hvis man er god nok til å sikte. Irriterer meg over folk som bruker AR av en eller annen grunn.

Så da er ikke du god nok til å sikte altså? Siden du irriterer deg over de som bruker AR. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...