Gå til innhold

Sopranos er over

Anbefalte innlegg

Måtte berre skrive ein tråd om dette triste faktum. Har vore ein svoren tilhengar av denne serien sidan dei starta å sende den på nrk. Og i dag kom altså den siste innspelte episoden, noko som eg synest er veldig trist....:(

Men eg finn trøst i at det muligens blir starta innspeling av nye episodar, og viss nokon har peiling på om dette blir noko av så post gjerne det her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er trist at det er slutt på NRK for en stund nå, for det er en glimrende serie.

Sku ønske jeg hadde HBO, de begynnte vistnok å sende alle 52 episodene på nytt 2. februar...

Ryktene på Sopranoland skal ha det til at produksjonen av de nye episodene starter i mars, men de vil ikke gå "on air" på HBO før i Januar 2004. Dvs. NRK høsten 2004, nesten halvannet år til.. :-(

Mer info her.

Lenke til kommentar
Sier dere det, bryr meg ikke om den eg? Er vel bare 2 serier eg ser på av og til, xfiles og csi :D

Då må eg virkelig seie at du har gått glipp av noko! Trur nok at eg må kjøpe serien på dvd, den er jo rett og slett konge!

Eit og eit halvt år til dei nye kjem var lenge, men den som ventar på noko godt.... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...