MrL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ser ut som dataspill kan gjøre noe nytte for seg også Lenke til kommentar
r88 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Dette må ha vært en rovelg dette da.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Trodde det het "Feign death"? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg hadde sheepa den eller brukt Mind Control^^ Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 kan ikke mindcontrolle beasts... Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Beklager, da Psychic Scream-er jeg Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hadde gått i "stealth" og "bakstabba" den jeg! =) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Den var jo i wow forumet for ca 5 dager siden også.. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 kan ikke mindcontrolle beasts... Haha! Lenke til kommentar
ClintN Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg ville brukt cloakmode å stabba han from behind! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Omfang av bruk: 9 millionar spelarar som brukar sånn om lag...veldig mange timar på WoW i veka. Registrert læreeffekt so langt: 1 person har lært 1 nyttig ting. Trur vi ventar litt til med å få inn WoW i pensum i grunnskulen. Kay Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Synes vi burde få CS som pensum jeg. Har prøvd å si fra til nyheter og sånn at det går å løpe fortere med kniv, men de vil ikke høre på meg Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Synes vi burde få CS som pensum jeg. Har prøvd å si fra til nyheter og sånn at det går å løpe fortere med kniv, men de vil ikke høre på meg La oss heller ikke glemme "rocket-jump"....hvorfor militæret ikke lærer guttene våre det fatter jeg ikke! Kan bare komme oss over murer lett som bare det! Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 åh jeg elsker å si: oold Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Synes vi burde få CS som pensum jeg. Har prøvd å si fra til nyheter og sånn at det går å løpe fortere med kniv, men de vil ikke høre på meg La oss heller ikke glemme "rocket-jump"....hvorfor militæret ikke lærer guttene våre det fatter jeg ikke! Kan bare komme oss over murer lett som bare det! Haha xD Og bunnyhopping, så klart. Norske soldater drept i krig hadde senket drastisk om de hadde lært seg denne teknikken. Ingen hadde klart å treffe dem Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Dette leste jeg for lenge siden. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 På kilden som artikkelen henviser til står det da ikke en dritt om at gutten gutten la seg ned med en gang for å spille dø, eller at han fikk inspirasjon fra et dataspill. Det er faktisk ikke nevnt noe om spill der. Gutten skal visstnok ha løpt det han maktet før han datt i bakken.... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 På kilden som artikkelen henviser til står det da ikke en dritt om at gutten gutten la seg ned med en gang for å spille dø, eller at han fikk inspirasjon fra et dataspill. Det er faktisk ikke nevnt noe om spill der. Gutten skal visstnok ha løpt det han maktet før han datt i bakken.... Ja, det kan sikkert hende at det var en overdrivelse av de som skrev artikkelen. Det forundrer meg egentlig ikke.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 http://www.nettavisen.no/innenriks/article1453635.ece her står det i alle fall om at han hadde lært det på WoW Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Omfang av bruk: 9 millionar spelarar som brukar sånn om lag...veldig mange timar på WoW i veka.Registrert læreeffekt so langt: 1 person har lært 1 nyttig ting. Trur vi ventar litt til med å få inn WoW i pensum i grunnskulen. Kay Det er da lenge siden WoW havnet på pensum på Universitetet i Bergen Endret 11. desember 2007 av morpheos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå