Gå til innhold

Dataspill reddet liv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes vi burde få CS som pensum jeg. Har prøvd å si fra til nyheter og sånn at det går å løpe fortere med kniv, men de vil ikke høre på meg :(

La oss heller ikke glemme "rocket-jump"....hvorfor militæret ikke lærer guttene våre det fatter jeg ikke! Kan bare komme oss over murer lett som bare det!

Lenke til kommentar
Synes vi burde få CS som pensum jeg. Har prøvd å si fra til nyheter og sånn at det går å løpe fortere med kniv, men de vil ikke høre på meg :(

La oss heller ikke glemme "rocket-jump"....hvorfor militæret ikke lærer guttene våre det fatter jeg ikke! Kan bare komme oss over murer lett som bare det!

Haha xD

Og bunnyhopping, så klart. Norske soldater drept i krig hadde senket drastisk om de hadde lært seg denne teknikken. Ingen hadde klart å treffe dem :p

Lenke til kommentar
På kilden som artikkelen henviser til står det da ikke en dritt om at gutten gutten la seg ned med en gang for å spille dø, eller at han fikk inspirasjon fra et dataspill. Det er faktisk ikke nevnt noe om spill der.

Gutten skal visstnok ha løpt det han maktet før han datt i bakken....

Ja, det kan sikkert hende at det var en overdrivelse av de som skrev artikkelen. Det forundrer meg egentlig ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...