Gjest Gjest_Gutt Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei jeg er en gutt som lurer på en ting. siden jeg ikke har hatt sex enda lurer jeg på om det tar like lang tid å få utløsning når man runker som det gjør når man har sex? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Vet ikke om du sitter med stoppeklokka i ene handa og tassen i den andre når du holder på men... Hvor lang tid ting tar varierer voldsomt, fra 2 minutter* *kremt* til så lenge man gidder (les: makter å ikke komme ) Så det fins nok ikke noe fasitsvar... Så må man jo også huske at det tar sannsynligvis lengre tid andre gangen enn første... Og tredje gangen enn andre osv. Hvis man ikke har gjort det før så er det jo risiko for at man takker for seg bare man ser partneren i blanke messingen *EDIT: Det kan selvfølgelig ta mindre enn to minutter også -C- Endret 10. desember 2007 av ChristianW Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 vill tro du kommer mye fortere når du har sex en hvist du runker, eller du ikke kommer i det heletatt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg vil tro du kommer fortere når du runker. Er jente som svarer, så jeg skal ikke påstå at jeg vet alt om dette ;-) Men saken er at DU vet jo selv best hvordan du vil ha det. Selv kommer jeg kjapt når jeg onanerer, men svært sjelden (og etter kjempelang tid i de få gangene) med partner. Av og til tar det lang tid før kjæresten min kommer, hvis vi (han) er trøtt, sliten, eller dagen derpå. Da hjelper det å slutte med samleiet, og bruke handa eller munnen i stedet. Da går det mye fortere. Det sies jo også at mange kan få problemer med å komme gjennom vanlig samleie pga at de har vent seg til å komme ved runking/onanering. Vet ikke om det er sant, men... det er jo lettere å få til fast trykk og høy hastighet når man bruker handa, enn to utrente, halvfeite mennesker i senga... Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nå kan jeg kun snakke for min del, men hånda er vel "raskest" eller hva man skal si. Men det kommer jo helt an på hvordan ting er osv osv osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg