Gloms Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Sliter med å finne drivere til skjermkortet på den bærbare maskinen min. Noen som kan linke med en side hvor jeg kan laste ned den nyeste driveren til Nvida GeForve Go 6200? Har vært inne på nvida.no og .com, men fant ikkeno der.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) prøv denne her Endret 10. desember 2007 av Figge90 Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 "the nvidia setup could not locate any drivers that are compatible with you harware. Setup will not exit" Den kom opp da jeg prøvde å innstalere.. Noen som kan linke meg en driver som funker ? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvilken PC produsent og modell? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Asus A6000 series, modell: a6K Har hørt at driverne inne på asus.com er rimelig utdaterte, så har fått anbefalt og ikke laste ned derfra btw.. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Noen som vet? Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) kan du ikke laste ned de driverne som asus har? fant ikke noe skjermkort-drivere til geForce go 6200 på Nvidia.com Edit: trykka litt for mange ganger på svar knappen Endret 10. desember 2007 av Figge90 Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Er veldig skeptisk til å bruke drivere fra ASUS, da jeg har hørt fra folk her på forumet at drivere fra sånne sider (HP, ASUS, ACER osv.) ofte er gamle og ikke veldig oppdaterte. Kan selvfølgelig bruke den driveren, men vil gjerne finne noe annet som jeg er sikker på at er nytt. Hvis noen her kan linke meg en driver hadde det vært fint. Eller hvis noen kan fortelle meg at ASUS driveren ikke er gammel tar jeg den. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Asus, som er en av verdens største produsenter av PCer, tror jeg har skikkelige drivere. WWW.asus.com -> Velg språk -> PC -> modell -> driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå