Toast Is Pimp! Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) De 7 Dødssyndene - Forhuden Del 1 - FOR STERKT FOR TV! Se filmen hos Youtube Ved 06:45 kommer noe hysterisk for dere Juice Elskere som liker fruktkjøtt. De 7 Dødssyndene - Forhuden Del 2 - FOR STERKT FOR TV! Se filmen hos Youtube Ved 05:25 Kommer noe morsomt. DAGBLA: Kristopher Schau spiser sin egen forhud Må bare nevne at dette kan virke som "painolympics". - Bismak av kølleSeinere setter han seg på stranda med Øystein Karlsen og et stormkjøkken. - Idet solen går ned over Tel Aviv gjør jeg det jeg bare kan gjøre én gang i løpet av livet: Spise tuppen av min egen penis, sier Schau, før han setter forhuden til livs. Den faller imidlertid ikke helt i smak. - Det er ikke uten grunn at dette ikke er en tradisjonsrik rett i hele verden. Det er ikke uten grunn at jøder begraver forhuden, sier Schau. - Det har en bismak av kølle, ja. Endret 11. desember 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 nå syns jeg det er skikkelig teit, men når han pilla ut forhuden fra flaska med solbrillene så var ansiktsutrykket på han bak helt utrolig, det var festlig, men ikke noe annet Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Haha, beste jeg har sett på lenge! :!: "Skal du ha en klunk?" Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Haha, herregud, jeg vet ikke om jeg skal le eller brekke meg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Schau er tøff, og han presser grensene på en fantastisk måte. Resten av programmet er jo også fantastisk underholdning, spesielt første episode Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Video no longer available.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jepp, det er vel ikke lov til å laste de opp når TV2 (antakeligvis) har rettighetene på dette, noe jeg tviler på at bruker har fiksa Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Rimelig Kjipt. Så denne brukeren har vell mista alle videoene sine. Men han/hun kommer sikkert tilbake med godbitene etterhvert, vis ikke brukeren får noen søksmål da... Vi får bare huske de gode minnene da. *Snufs* Eller/og kjøpe DVD-en... Endret 11. desember 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vi får bare huske de gode minnene da. *Snufs* Eller kjøpe DVD-en. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Synes Schau er helt latterlig teit. Aldri vært noen fan av han. Bare umodent og ikke morsomt i hele tatt. Han var ikke noe særlig bra i Team Antonsen heller og dette her er bare latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå