Gå til innhold

PS/PS2 spill verdt spilling på PS3?

Snitches

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte på om det var noen PS/PS2 spill som er verdt å få med seg og spille på min PS3?

Jeg hadde PS og lurte på om jeg burde lete opp igjen noen klassikere og spille om igjen, eller om jeg burde kjøpe meg noen PS2 spill, da jeg ikke har prøvd noen av disse. Jeg ser flere anbefaler God of War og Metal Gear Solid serien, men er disse verdt å kjøpe når de er PS2 spill?

Jeg har ikke mange spillene til PS3 ennå, skate., Motorstorm, ResistanceFOM og NFS Pro Street, så det jeg egentlig lurer på er om hva jeg vil være best tjent med, kjøpe PS2 spill/lete opp gamle PS spill, eller kjøpe færre men nyere PS3 titler?

Så, gjerne nevn noen PS2-titler, om noen, dere mener er et bedre kjøp en nye spill som f.eks Assassins Creed, Uncharted, Ratchet & Clanck osv...

takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp deg God of War 1 og 2. Du kommer ikke til å angre, alle jeg har snakket med som har spilt det, eller lånt det av meg har ikke hatt annet en lovord å si om det. Det er det mest komplette og herlige actionspillet på markedet to date. Historien er inspirerende og gøy, karakterende er fantastiske og det ser faktisk veldig bra ut og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...