DADONKYKONG Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Heisan! Holder på og jobber med et prosjekt på skolen ang noen bøker. I dette trenger jeg et program som oversetter fra engelsk til fransk og motsatt, med hovedsaklig engelsk - fransk. Grunnen til at jeg trenger et program og ikke bruker www.freetranslation.com f.eks er fordi skolen har sperret slik sider og ikke vil åpne den for oss som bruker den til ærlige formål. Vi fikk beskjed om og klare det selv.. Trenger hjelp.. Takk på forhånd. Endret 10. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har de sperret clue.kapaks.net? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har de sperret clue.kapaks.net? takk den gikk rett i bokmerkene mine! Lenke til kommentar
jk90 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvorfor må du nå ha brukernavn og passord for å gå inn på clue.kapasks.net?? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Søren, der røyk den beste online ordboken som var å få gratis. Blir trist når jeg tenker på alle de som kommer til å gå tilbake til tritrans nå. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Det er jo mulighet for å sende mail til eieren av siden, og spør om grunnen... ...noe jeg har gjort, og han har ikke lyst til å komme i trøbbel med Clue Norge, siden det er veldig mange som vet om denne siden. Endret 3. april 2008 av Jallenbo Lenke til kommentar
jk90 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Vet dere om noen lignende sider jeg kan bruke? (ikke tritrans...) Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 http://babelfish.altavista.com Den har hjulpet meg en del ganger;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå