Gå til innhold

Forum som gjerne baserer seg på kjøling og OC?

Anbefalte innlegg

Jeg opplever til stadighet at mine spørsmål forblir ubesvart, jeg vet ikke om det er jeg som er dårlig til å stille spm. eller om de blir for vanskelige for gjennomsnitts personen her.

Er det noen andre forum ute på den woorld wiide web som driver med slikt? helst på engelsk eller norsk. Er ikke så stø på tysk og fransk.

Jeg tenker da hovedsaklig på forum der brukerne driver med OC og vannkjøling, en annen viktig ting er selvsagt at forumet holder en relativt høy kvalitet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det henvises til stadighet til xtremesystems.org her ;)

Men hvaslags spørsmål er det du har ubesvart? Er det en typisk "sett sammen et vannkjølingsopplegg for meg", gidder jeg ikke svare. Skal man drive med vannkjøling, bør man drive såpass mye research før man begir seg ut på det at man vil ha lest seg litt opp før man kjøper (i mine øyne)

Lenke til kommentar

Problemet er vel at de fleste ting jeg trenger å spørre om, har jeg allerede googlet og lest på, de eneste gangene jeg pleier å få svar er på litt enklere spørsmål om programmer jeg ikke har, og ikke kommer til å sette meg inn i. De spørsmålene som er litt vanskelige får jeg av og til noen svar på, men stort sett så er det bare rene gjettninger av brukere som prøver å få skaffet seg postcount. Av og til er det jo folk som svarer med intensjon om å hjelpe, men det er langt i fra ofte. Skal prøve meg litt på xtremesystems, har lest litt på forumene dems tidligere, skal registrere meg å prøve meg litt fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...