Gaardon Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hvordan kan jeg få vitnemål har lyst til å videreutdanne meg. går på trygd og er 19 år, men føler at jeg vil komme meg i utdanning og senere i arbeid. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ta opp igjen de faga i strøyk i hos privatist! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Uten noen som helst skolegang stiller du bakerst i alle køer når det gjelder karriere. Ta deg selv et tak og gjør et nytt forsøk. Det vil du ha glede av senere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) jeg vil komme meg i utdanning og senere i arbeid. Prat med en rådgiver ved en eller annen skole, ta opp fagene du ikke har som privatist, bestå og så begynne på vgs Endret 11. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
V_B Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Får jeg spørre om hva du har gjort de 4 siste årene ? Lenke til kommentar
Niddy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Anbefaler deg å ikke godta det nest beste.. Du er jo bare 19, du har jo mange år foran deg, og jeg tviler på at du blir så veldig fornøyd med en jobb som er grei når man er 20-25 er like kul når man er noen og tredve-førti. Kontakt skolen, si at du ønsker å ta å fullføre. Det lar seg godt gjøre, å ta noen fag som privatist går sikkert greit med litt innsats også Stå på! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Du skal ha takk fra alle skattebetalerne, for at du endelig har lyst til å ihvertfall prøve å skaffe deg en utdanning og en skikkelig jobb. Heldigvis fant du ut dette da du var 19 år, og ikke 35. Lykke til! Endret 11. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Et useriøst innlegg har blitt fjernet. Vennligst hold en saklig og høflig tone. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå