Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mister den eneste jeg vil ha...</3

Gjest Guest_Coco_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Coco_*

Ja skal da det;) foressten må si at det er utrolig deilig å få så mange meninger frem.. Hjelper virkelig å se det i andre synsvinkler... Tusen takk for det:)! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_Coco_*

Jaja, nå har det jo gått et par uker siden bruddet... Har forsåvidt gått bedre etterhvert.. Men fikk meg virkelig en smell I går (natt) .. Var ute på byen med skolen, så visste jeg ville møte henne der.. Jeg så henne sitte med en annen kar, trodde ikke noe ut av det.. Jeg mener trodde virkelig ikke hun var i stand til det, mens jeg var der. Men det var vist slik:/ Så han prøvde seg utallige ganger.. Men hun virket avvisende.. Var jo helt klart fordi jeg var der... Men er en følelse som er ubeskrivelig når jeg tenker på om jeg ikke hadde vært der... De skal vist ha holdt på en stund ut ifra hva jeg fikk vite igår, et nytt sjokk som gjør helvetes vondt... Mildt sagt. :(

Har ikke sovet stort inatt, prøvde å ringe hnne før jeg la meg, men hun skrudde av telefonen... virker som hun ignorerer meg totalt også nå.. at jeg er en plage, som jeg innser jeg er vis hun er interressert og vil komme over meg. når vi møttes var det som ingenting var galt.. hun gliste som om det var noe som moret henne.. JEg vet da virkelig ikke fan hva jeg skal gjøre, er helt desperat... og sjalu som F! Beklager for alle de ordene men greier ikke beskrive hvor hardt det er. Noen av dere har vel opplevd det også... Men hva er det som skjer med henne egentlig... hun har jo helt glemt meg, tanker i hodet konstant om hva han er og ikke jeg.. Han kom faktisk bort å pratet med meg, han var vel så og si overkant av "brisen".. fortalte meg at hun var avvisende fordi jeg var der, og at hun er egentlig interessert i han, og han var det i henne.. Gjorde meg helt ødelagt, jeg mener.... hva pokker var så sjarmerende i den gutten? Ser ut som et dovendyr også.. Var vel litt meningsløse kommentarer , men er vel en måte å få ut frustrasjon på... Ihvertfall , hvor mange ganger skal jeg blir ødelagt nå? Følelser for henne fortsatt, virker som de ikke vil forsvinne heller... Hva gjør jeg? Hvordan skal jeg takle de to sammen?... Jeg fikk ikke engang en ordentlig samtale med henne ved bruddet... OG en ting til, fortalte meg hun ikke hadde tid til noe , ikke noe som helst... det hun brukte som grunn... men har vist tid til litt mer en som så..

Så jævelig det er med følelser, så utrolig kjipt det er med sjalusi... Noen som vet noe som hjelper å takle dette?

Er helt sjangseløs...

Beklager igjen for ordbruk... men dette var prikken over f***ing I'en...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Coco_*

Må også si vi ikke har hatt noen kontakt før i går... I mellomtiden har jeg vel bare tenkt på at hun trengte tiden, at hun virkelig hadde en stressende tid.. Så tenkte tiden ville gå til gode..

Lenke til kommentar

Som de fleste skjønner jeg hvordan du har det..

Vet det er vanskelig å forestille seg, men det at du ser hu driver med andre kan nok hjelpe litt.. Du forstår virkelig at det ikke er deg hun vil ha, og at hu er over deg.. Du forstår etterhvert at du bare er en idiot som sitter igjen, som den ene av dere 2 og syns synd på segselv..

Og jeg skulle ønske at eksen min hadde sendt en slik melding til mine venner..

Tror nok at de fleste gutter ikke har det så lett med å skjønne at kameraten trenger å bli snakket med.. -Eller at kammeraten trenger å snakke mer enn litt om det..

Vet at jeg skal snakke med mine kammerater mer neste gang noe skjer med dem, enn hva jeg har gjort før ihvertfall..

Endret av Daniel-G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...