Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mister den eneste jeg vil ha...</3

Gjest Guest_Coco_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Coco_*

Heya

Har nettop blitt kastet bort ... igjen.. Vi hadde vært sammen i et år nå i sommeren som var.. men det gikk slutt, hun fortalte meg at hun ikke hadde slike "kjærlige" følelser for meg lenger, det i seg selv knuste meg noe helt sykt. Var virkelig helt nede, og hun var fult klar over det. Jeg tryglet så og si i et kjør, noe jeg angrer på... men Det kom ut at hun hadde møtt en pokkers svenske når hun var på ferie.. Det hadde ikke skjedd noe, men når hun hadde dumpet meg og jeg lå forran henne tryglene dro hun til sverige med veninner .. Dette endte da med at "gjenforingen" gikk litt vilt for seg, og hun "koste" seg med svensken... Jeg fikk vite dette senere og tok all avstand.. Men det tok ikke lang tid før jeg forsto at jeg virkelig bare ville ha henne... Og hun fortalte meg at hun angret sykt. Hun er virkelig en flott person og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å elske henne, tror personeligheten ikke kan gjøre slikt egentlig. Jeg klarte så ikke å være den vanlige vennen hennes, at det er best vi kuttet helt kontakten... og lot hun få vite det... Så vi snakket ikke sammen på et par uker.. Hun kom kravlene tilbake og sa at hun ikke kunne være uten meg igjen. At hun trengte meg osv. men jeg var selvsagt usikker.. Ville dette skje igjen? Ja , det ville jo det:/ Nettop det som skjer nå, hun sier det alt ahr dabbet av siden vi prøvde igjen siden september.. For meg hadde jeg ikke tenkt så mye på det... Jeg trengte tid for meg selv og måtte lære meg å stole på henne igjen.. For et par måneder siden spurte hun meg om vi ikke skulle gå offentlig som kjærester igjen.. Jeg spurte om mer tid... Men det var vel ikke så lurt.. Vi var ikke så mye mer sammen lenger.. Men jeg tenkte ikke på dette som "slutten" igjen... Jeg ville fortsette , men bare litt senre!... Nå har hun mistet følelsene for meg igjen, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre for noe.. Er helt knust, hadde virkelig gledet meg til ferien nå som julen kom og slikt.. At vi kunne hatt det koselig sammen.. men ser nok ut til at denne julen slettes ikke blir så koselig alikevel... jeg aner virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Er som hun er helt forandret igjen... gen annen jPrøver å få henne til å finne noe på med meg... men hun har verken tid eller interesste... HVA SKAL JEG GJØRE?! er ingen andre jeg vil ha! Føles ihvertfall slik, min første kjærlighet som jeg beundrer så sykt.. Jeg har prøvd å få snakket med henne, men hun sier hun ikke orker såre meg noe mer.. Føler meg virkelig som en emo , men er ikke det.. Bare utrolig lei meg for å miste en bestevenn og kjæreste jeg ville ofret alt for... Men jeg har fortsatt tro, så dum jeg er. Hun forteller meg at det ikke er noe å gjøre noe med, at jeg må insse et er over... Etter en samtale vi hadde på tlf i går, så jeg skal liksom være over det nå.. Det kom litt som et sjokk, vet det hadde gått dårlig en periode, men måtte det gå helt slutt? Er det noe jeg kan gjøre? Vente til jul og gi henne en gave med et brev eller noe? Vet å trygle ikke fungerer... Håper hun vil ha meg tilbake engang.... virkelig alt jeg lever for...</3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om det gjør vondt, så VIL DU komme over henne - hun er IKKE det du lever for, selv om du overbeviser deg selv om det akkurat nå. Kom deg ut med venner, vær med andre jenter, flørt, ha det gøy og du vil glemme henne - selv om det tar tid.

Og ja, spør du meg burde du glemme dette her - jo tidligere, jo bedre.

- redigert -

Og ja, jeg snakker av gode erfaringer her.

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Veldig enig med loathsome. Det er aldri morro når ett forhold tar slutt. Men jeg er også veldig overrasket over hvor mye mange klager over at de ikke vet hvordan de skal klare seg videre fordi de har blitt dumpet? Dere er klar over at dette er noe stort sett alle må igjennem en eller annen gang. Er bare å bite tennene sammen å forsette med det dagligdagse. Pluttselig dukker det opp en ny en, å X'en din blir bare ett vagt minne.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Coco_*

Ja, det har jo skjedd en gang før så er lit virkt lettere denne gangen.. Men søren det er ikke lett, varelig forelska i den jenta. Men så bare forandrer hun seg hele tiden... For 2 uker siden var det rolig og greit imellom oss.. kysset og møttes som vanlig.. Så tenkte ikke noe alarm ut ifra det... tenkte jeg kunne ta den tiden til gode for å stole på henne... Men det er vist ikke mulig lenger... Er så utrolig leit, trodde jeg var mer enn som så... Men dere har vel rett.. Hehe man blir blendet av alt det her... Blir bare druknet av sorg.. Men en ting er sikkert, jeg har aldri opplevd noe så jævelig av hva jeg har opplevd.. ( ikke så mye ettersom jeg er 18 ).. Takker for det som er sagt så langt, vet ikke hvorfor men blir litt mer realist også hehe..

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Coco_*
Ja, det har jo skjedd en gang før så er lit virkt lettere denne gangen.. Men søren det er ikke lett, varelig forelska i den jenta. Men så bare forandrer hun seg hele tiden... For 2 uker siden var det rolig og greit imellom oss.. kysset og møttes som vanlig.. Så tenkte ikke noe alarm ut ifra det... tenkte jeg kunne ta den tiden til gode for å stole på henne... Men det er vist ikke mulig lenger... Er så utrolig leit, trodde jeg var mer enn som så... Men dere har vel rett.. Hehe man blir blendet av alt det her... Blir bare druknet av sorg.. Men en ting er sikkert, jeg har aldri opplevd noe så jævelig av hva jeg har opplevd.. ( ikke så mye ettersom jeg er 18 ).. Takker for det som er sagt så langt, vet ikke hvorfor men blir litt mer realist også hehe..

Vel ble litt surr i setningene, men poenget : Har aldri opplevd noe så jævelig..

Lenke til kommentar

Du kommer til å oppleve det igjen, slapp av. kjærlighetssorg var det tilogmed lange spalter i LOGO på 80-tallet (datidens topp) med bilder av gråtende fjortiser og hele pakka, og hvordan man skulle overleve den grusomme fasen. Du går ikke et ensomt liv i møte bare fordi du mister en kjæreste. Det er en GRUNN til at alle rådene går på "det finnes flere fisker i havet". Vi har erfaring.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Coco_*

Ja hehe er nok klart det blir mer stress i fremtiden, men man lærer vel... forholder meg vel så og si rolig etter jeg har fått tilbakemeldinger nå av både kompiser og dere. Det hjelper, en ting jeg ikke skjønner er hvordan hun greier å forholde seg så "reservert" og virker som hun gir langt faen.. Kjenner henne ikke igjen sånn, og vil heller ikke ha en venninde som gjør sånt, greit nok at hun skal ha det slutt... men gir jo blanke i hvordan det går med meg også da... hehe hun veit det ødela meg sist så... nei... er vel på tide å vise fingern antar jeg... Nye Milla som hun heter liker jeg ikke... Kjipt...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Coco_*

Hei igjen.. Nå har en kompis av meg fått en melding ifra henne...

"Hei! Om du ikke gjør noe spesielt, kunne du ha tatt en telefon til håkon, har greid å knuse han for andre gang:S å han er ganske nede nå.. han ville ikke si det til noen men er bekymret... sorry for å plage deg med dette altså, men tror han trenger en som kan slenge dritt om meg ;)"

Hvordan ville dere tolket det?... virker ganske kvalmt og arrogant..... Jeg kjenner ikke igjen henne jeg er så glad i!

Lenke til kommentar

Mye klokt som har blitt sagt i tråden.

Personlig så ville jeg tatt rådet som er gitt før i tråden, kom deg ut med venner! Dersom du føler at hun er den eneste ene for deg, så tar du FEIL. Dersom du føler at ingen andre liker deg, så tar du FEIL. Det hjelper faktisk utrolig mye å bare prate med andre jenter, helt vanlig, fleip og ha det morsomt. Til og med på MSN eller lignende. Når du da prater med de og har det morsomt så kan du tenke i ettertid at du faktisk ikke tenkte på x'en i det hele tatt.

Det kan godt være noe i det du sier, hun kan ha forrandret seg, venner har veldig stor innflytelse blandt annet.

Når det gjelder meldingen kameraten din hadde fått så beviser hun (i MINE øyne vel og merke) at hun rett og slett har bestemt seg for at forholdet mellom dere ikke er det rette. Hun prøver å komme seg videre ved å ikke ha kontakt/vise omtanke osv. Men hun bryr seg virkelig. Når det gjelder svensken prøvde hun (og jeg vil si mest sannsynlig med dyttehjelp av veninnene) å bruke han for å komme seg videre, eller brutalt sagt drepe følelsene hun har/hadde for deg. I ettertid skjønte hun nok selv at det ikke hjelp i det hele tatt.

Det er mulig, dersom du gjør veldig mye rett, at du vil kunne presse deg på henne igjen, og muligens "aktivere" følelsene hennes, men hun har vist seg å være, hva skal man si, vimsete (?). Jeg tror du bare går på en ny smell, for hun vil mest sansynlig bare fosvinne hen, IGJEN.

Kjærlighetssorg er noe dritt, men ikke slutten av livet. Se på det som en begynnelse av noe nytt! :)

Innser at jeg kanskje har vært litt brutal og muligens dømmende i noen steder av posten, men jeg liker å analysere, av erfaring så tror jeg det ikke er så laaaangt ifra sannheten :)

Syntes veldig synd på deg, skjønner hvordan du har det! Kom deg sammen med venner å gjør ting dere virkelig er glad i, hold deg selv opptatt, plutselig en morgen vil du skjønne at du er over henne.

Håper du føler deg bedre snarest! Hang in there mate;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Coco_*

Ihvertfall bra noen snakker realistisk fra begge sider av saken, gjør det lettere for meg å forstå jenta også, vet ikke helt hvorfor men føler vel mest frustrasjon og lengsel.. Jeg trodde ikke det var sånn i det heletatt, at det skulle være over igjen. Man blir rastløs og vet virkelig ikke hva man skal gjøre... plutselig går man amok også, river ned et eller annet eller bare spurter alt du har et eller annet sted...

Virkelig vanskelig å finne på noe, men får meg ut med venner og sånt igjen fort tenker jeg.. Blitt heldigvis bedt ut av en jentegjen nå til helgen men .. skal jeg være helt ærlig føler jeg meg langt ifra klar til noe sånt.. men hvem vet..

Har vel mest lyst til å skrive noe langt , som forteller hvordan det står til med hva jeg synes om dette.. at jeg forstår men samtidig misliker det hun har blitt til. Hun var min bestevenn og kjæreste, men jeg har nok mistet begge.. Husker godt jeg skulle gjøre det slutt med hende i starten av forholdet.. jeg fikk kalde føtter da det begynte å bli serriøst... Men jeg valgte å være der for henne og skjønte jeg måtte gi henne en sjangs... vel var vel dumt , men det hele er snudd nå.. Hun velger å ignorere meg.. og svarer meg på en arrogant måte.. Jeg snakket med henne i går kveld, og jeg kjente ikke henne igjen i det heletatt. Spurte meg hvordan det gikk... så svarte jeg selvsagt at det ikke gikk så bra, men får prøve å finne på noe.. Så får jeg til svar igjen... " Ja du burde vel vært over dette nå, vi må nesten være ferdig med dette her" ... Da hadde hun dagen før sagt det slutt. Uvirkelig i min verden men... En ting som hjelper ihvertfall... musikk! .. Danko Jones hehe har en del lyrics og bra låter som beskriver akkurat det her, valgte unna litt rolig låter.. ble bare helt sippe av det... Men det brevet, skrive så langt jeg får til... så kan hun bare ha det så godt uten meg vis hun ikke forstår dette er helt jævelig.. Kommer nok til å ta en stund før jeg er over det, jeg hadde virkelig gode stunder med "kjæresten"... </3

Lenke til kommentar
Hvordan ville dere tolket det?... virker ganske kvalmt og arrogant..... Jeg kjenner ikke igjen henne jeg er så glad i!

Nå fokuserer du fælt på det negative, sannsynligvis fordi du er knust. Men det står faktisk der at ho er bekymret for deg ;) Ville ikke kalt det arrogant om man ser det fra hennes side. Jeg forstår hvorfor ho sendte melding til han istedenfor å prate med deg selv. Om ho prøver å komme over deg vil medlidenhet bare føre til å styrke følelsene dine som igjen vil føre til mer sorg. Si til degselv at du er over ho, prat åpent om det med kompiser (dem bryr seg faktisk) og kom deg ut. Å sitte hjemme bare forsterker dem vonde tankene, for virker faktisk som om løpet er kjørt for dere. Uansett hvor urimelig det høres ut nå, så kommer du over ho. Har selv sitti deppa hjemme etter min første store kjærlighet, overbevist at jeg aldri finner noen så bra igjen, men gjett hva. Det har jeg gjort :) Så ring vennene dine idag og kom deg ut og ha det gøy

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Coco_*

er bare alt som gjør det så kvalmt.. Hun har gjort det her tidligere og så og si lovte meg hun aldri skulle såre meg på en sånn måte igjen.. Greit nok, det er over.. men hvor ble det av omtanken rundt det? Bare si det er over og glemme deg helt? Vi var jo gode venner også.. Er ikke bare meg, mine venner kjenner henne ikke igjen i det heletatt:/ Men er klart jeg må få meg over henne, løpet er nok kjørt for oss :'(

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Coco_*

Hun er jo fri hun også nå, så er redd for at hun skal glemme meg helt, om hun ikke har gjort det allerede:( Hun får seg nok en ny type, er ikke å se bort ifra... men håper hun gir meg såpass tid .. Det ville knust meg totalt å se henne med en annen... woah vil ikke tenke på det engang.. Men får bare ta tiden til bruk, får se hva som skjer frem til jul:) Man skal jo ikke være altfor lei seg da:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Coco_*

Nei kommer nok mest sannsyneligvis ikke over hun med det første ihvertfall... Tenker bare på hva jeg kan gjøre men finner ikke stort annet enn å skrive.. får meg i ro ihvertfall... Men uansett hva som skjer skal jeg ikke gi lyd ifra meg på en god stund nå.. Tiden viser vel litt forskjellig gjør den ikke?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Coco_*
Nei kommer nok mest sannsyneligvis ikke over hun med det første ihvertfall... Tenker bare på hva jeg kan gjøre men finner ikke stort annet enn å skrive.. får meg i ro ihvertfall... Men uansett hva som skjer skal jeg ikke gi lyd ifra meg på en god stund nå.. Tiden viser vel litt forskjellig gjør den ikke?

Gi lyd ifra meg til henne altså..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...