Robols Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det blir sagt at om dere skal gjøre etterarbeid på data, som redigering osv, burde dere gå for tape kamera Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Vhhhhhp Endret 16. juni 2017 av timetohate Lenke til kommentar
Robols Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Anbefaler dere å lese litt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=800046 Finnes også en god del anbefalinger her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=81 (Gå inn i de forskjellige trådene) Bruker du harddisk som lagringsmedium taper du kvalitet pga komprimering, hvilket du ikke gjör ved bruk av DV-tape, og du sparer heller ikke tid ved bruk av HDD pga omkoding ved overföring til PC. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Prøv og få med cun, wh1te, larsp, steffyboy - de der Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) jeg mente det seriøst Vi trenger seriøst fler folk! Endret 16. januar 2008 av LBStudios Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Ok! Nå er PC-en tilbake fra reparasjon, men vi mangler fortsatt 2 GB RAM... VI har en Dell Dimension 4500 og vet ikke hvor vi skal få kjøpt RAM til den siden vi ikke har så mye greier på sånt.... Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ok! Nå er PC-en tilbake fra reparasjon, men vi mangler fortsatt 2 GB RAM... VI har en Dell Dimension 4500 og vet ikke hvor vi skal få kjøpt RAM til den siden vi ikke har så mye greier på sånt.... Kan noen hjelpe? Den maskinen støtter ikke mer enn 1 GB ram. Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Ok! Nå er PC-en tilbake fra reparasjon, men vi mangler fortsatt 2 GB RAM... VI har en Dell Dimension 4500 og vet ikke hvor vi skal få kjøpt RAM til den siden vi ikke har så mye greier på sånt.... Kan noen hjelpe? Den maskinen støtter ikke mer enn 1 GB ram. OK! Hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar
Robols Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor du får tak i RAM Brikker? Disse får du tak i en hvilken som helst databutikk eller hvor de selger data utstyr. Eks. www.komplett.no Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 g nå må pcen på reprasjon igjen xD Omagadd ass.... Flere som kan si om de vil være med eller? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er ikke rollelistene osv oppe snart? og info om charakterene? folk blir nok mer intressert da! Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hfjjjj Endret 16. juni 2017 av timetohate Lenke til kommentar
anqupus Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 En rolleliste på 40 stykk? Syntes det hørtes bittelitt ambisiøst ut. Menmen, good luck. Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Sorry folkens... Vår ferie blir altfor tettpakket og vi får derfor ingen tid til filming Men siden vi da har et helt år å forberede så da blir det neste år Men fortsett å si ifra om dere vil være med Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei Hei jet tiitet bare innom og syntes filmen hørtes kul ut. Så det hadde vært morsomt hvis dere kune legge ut manuset på filmen (når det er ferdig) på hjemme siden min amatorfilm.piczo.com på forhånd takk Lenke til kommentar
Pipesnipe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Denne filmen begynner å bli såppass stor i omfang og seriøsitet, at dere nesten burde begynne å tenke over å kalle den for "A Diskusjon.no movie" Få med alle fra Diskusjon.no, og dere har et enormt prosjekt på gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Bare pass på å ha med nok "filmfolk". På et prosjekt jeg er med på, er jeg nødt til å ha ansvar for kamera, lys, (delvis) lyd og på toppen av det hele skal jeg redigere saken. Men takk til "Startfanet" her på forumet som er en god lydmann. Send han en PM da vel! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ble det noe av denne her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå