timetohate Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jhhhhh Endret 16. juni 2017 av timetohate Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg vil gjerne spille Huldra eller å tannfeen Denne filmen hørres kul ut Jeg har egen tryllestav og parykk Hvor skal vi møtes ? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kunne jeg fått lese manus? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Morsomt å se så unge filmskapere her på forumet. Skulle stilt opp hvis jeg bodde i Oslo, men får heller følge produksjonen til dere barna her. Lykke til Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Jjhj Endret 16. juni 2017 av timetohate Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Kunne jeg fått lese manus? Manus er dessverre ikke ferdig enda, vi jobber fortsatt litt med historien Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jjhhhh Endret 16. juni 2017 av timetohate Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan bare si at jeg blir sykt imponert hvis dette blir et greit resultat, tatt i betraktning forutsetningene deres. Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Vet at det kan bli vanskelig, men vi skal jo forsøke! Lenke til kommentar
Pipesnipe Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Åh... Ideen deres er genial. Stå på! Det beste nå ville vel vært å få en proffesjonell filmskaper til å plukke opp ideen deres her ;-) Bare sikre dere at ingen andre kan stjele ideen deres Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hhhhhh Endret 16. juni 2017 av timetohate Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Kunne noen si noen aktive filmforum? Vi trenger mange skuespillere!Kontakt meg på mail: [email protected] www.norskfilmforum.com Lykke til! Endret 7. januar 2008 av Slettet+432 Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Kunne noen si noen aktive filmforum? Vi trenger mange skuespillere!Kontakt meg på mail: [email protected] www.norskfilmforum.com Lykke til! Har prøvd millioner av ganger å få profil der, men når man skal få sånn registreringse-post, så kommer den aldri Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kunne noen si noen aktive filmforum? Vi trenger mange skuespillere!Kontakt meg på mail: [email protected] www.norskfilmforum.com Lykke til! Har prøvd millioner av ganger å få profil der, men når man skal få sånn registreringse-post, så kommer den aldri Sjekk om den havner i spamfilteret ditt. Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Men siden filmen spilles inn i sommerferien er det vanskelig å få mange til å komme og stille opp... Håper mange kommer allikevel! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tror ikke dere kan forvente at mange kommer og stiller opp hvis dere ikke organiserer dette bra. Er ikke bare å henvende seg på et forum også vips har du et helt cast. Planlegg skikkelig og bruk kjentsfolk, det er nok det beste. Men hvis dere får med folk herfra så er jo det supert Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Yo LBStudios (Meg Purplebuster fra NF) stiller opp, men emm..la dere til på msn, ingen respons blabla? [email protected] er min, legg meg til hvis dere ikke har fått invitasjonen. Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hjhh Endret 16. juni 2017 av timetohate Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Organiseringen pågår Ok! Det er en del vi mangler, men kan bli rettet opp ved noen tusen fra frifond.no Vi trenger: Et proft kamera(vi vil helst låne et, noen som vet hvor eller som kan tilby et bortlån?). Lyskastere. Mikrofoner. SKUESPILLERE!!! Vi har: Penger nok til et greit kamera som vi kan filme med(3000 kr) Adobe Master Collection CS3(inkludert i pakken er After Effects!) En plass til å sette opp en greenscreen/bluescreen. Penger til ting vi kan lage en bluescreen/greenscreen Har dere lagd filmer før? VIlle ikke vært for ambisiøs til første store prosjekt, jeg vet selv hvordan det er. Kjøp et par-tre 500w arbeidslamper på Clas Ohlson eller Biltema. Dere må ikke ha et profesjonelt kamera. Og noen vil neppe låne det til dere. Leie isåfall. Kjøp en ekstern mikrofon (Røde VideoMic anbefales) til kameraet dere kjøper.. Ville selv spyttet i noen tusen til og kjøpt et Panasonic NV-GS500, vet ikke hva de ligger på nå, men gjetter litt over 6000. Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Fant et kamera med harddisk fra sony på 3999,- kr, har tenkt å kanskje kjøpe det.. Btw, dette er ikke vårt første prosjekt, bare vårt første store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå