Programvare Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det var ment som en spøk! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 stor diskusjon av ingenting, jeg tok meg ikke nær av det. Er faktisk aldri på facebook uten om engang i blant der jeg sjekker mailboxen, det blir for mye av alt det der tullet som alle vil dele med deg ala *vampirecombat*zombieattack og alt slikt. Jeg kan si jeg har rundt 170 venner på facebook selv om jeg ikke interesserer meg for verken hvor mange venner jeg har eller selve facebook i det hele tatt. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) LL Endret 18. desember 2007 av Kenji Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) [sarkasme]Ikkje at da bryr meg, og vil visa meg og sånn, men eg e faen meg så digg... da e heilt utrulig at da går an å bli så digg:D:D[/sarkasme] Endret 13. desember 2007 av Fyll0 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva er vitsen med sarkasme-tag? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva er vitsen med sarkasme-tag? Så ingen skal tro han er seriøs. Er en del som misforstår sarkasme om ikke man skriver at det er det... Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 FAEN dette er 4.gangen jeg kommer i gullkorn opplegget. Slutt å diss meg a! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 FAEN dette er 4.gangen jeg kommer i gullkorn opplegget. Slutt å diss meg a! Vel, jeg ante ikke at det var du som skrev dette, og var nok ikke mange andre som gjorde heller. Nå vet alle det. Gratulerer! Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 FAEN dette er 4.gangen jeg kommer i gullkorn opplegget. Slutt å diss meg a! Vel, jeg ante ikke at det var du som skrev dette, og var nok ikke mange andre som gjorde heller. Nå vet alle det. Gratulerer! hehe samme det vel. Ingen som vet hvem jeg er da. Skal på jobb snx Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 FAEN dette er 4.gangen jeg kommer i gullkorn opplegget. Slutt å diss meg a! Vel, jeg ante ikke at det var du som skrev dette, og var nok ikke mange andre som gjorde heller. Nå vet alle det. Gratulerer! hehe samme det vel. Ingen som vet hvem jeg er da. Skal på jobb snx Hei Rune . Du må slutte å havne her, du er utrolig lett å kjenne igjen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Eat my shit. Aldri i livet om du bare skulle teste ham (som personen over meg greit nok bemerket, hadde vært et dumt forsøk uansett). Du ville være frekk, heve seg over ham fordi du hadde en dårlig dag eller rett og slett følte at du ikke passet inn her(eller en annen plass). Uønsket oppførsel. Noen som har lekt med "den lille psykiater" i det siste? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Neh, litt for mye tv x). Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 PM meg for adressen til Rune. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting Eat my shit. Aldri i livet om du bare skulle teste ham (som personen over meg greit nok bemerket, hadde vært et dumt forsøk uansett). Du ville være frekk, heve seg over ham fordi du hadde en dårlig dag eller rett og slett følte at du ikke passet inn her(eller en annen plass). Uønsket oppførsel. And welcome to Dr. Phil. Det er et forum, ikke ta det for seriøst. Minner meg om mora mi. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting Eat my shit. Aldri i livet om du bare skulle teste ham (som personen over meg greit nok bemerket, hadde vært et dumt forsøk uansett). Du ville være frekk, heve seg over ham fordi du hadde en dårlig dag eller rett og slett følte at du ikke passet inn her(eller en annen plass). Uønsket oppførsel. And welcome to Dr. Phil. Det er et forum, ikke ta det for seriøst. Minner meg om mora mi. Beklager, men her på diskusjon.no eier vi ikke humor, vi klarer ikke se forbi ting, og kommer du med en påstand så må du ha en troverdig kilde, eller så kan du ta deg en bolle. Lenke til kommentar
ryback Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 I say no more http://www.thedailyshow.com/video/index.jh...e=trendspotting Lenke til kommentar
Flamingo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 AMGAD ass!!1!!!oneone!! eleven!11! kjønner ikke helt hvorfor der lager så big deal ut av denne tråden da.. la gutten ha 600 venner på facebook da men det betyr ikke at jeg ikke synes at han har litt vel lite å gjøre i fritia Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva er det han briefer for a? Jeg har nesten 1000 venner på facebook. Herregud. De fleste jeg kjenner har i allefall rundt 500 venner, ingen vits å briefe før man er kommet over 1000 merket. Det er bare nerder som har få venner på facebook alle vet det Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har ikke facebook selv men mye av det samme er vel på nettby bare der er det vel en maxlimit som er litt lavere? vet ikke >-< bah, wtf rotet dere meg inn i? dere er så slemme med meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg