Gå til innhold

Er ikke mislikt, har 600 venner på facebook!

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stor diskusjon av ingenting, jeg tok meg ikke nær av det. Er faktisk aldri på facebook uten om engang i blant der jeg sjekker mailboxen, det blir for mye av alt det der tullet som alle vil dele med deg ala *vampirecombat*zombieattack og alt slikt. Jeg kan si jeg har rundt 170 venner på facebook selv om jeg ikke interesserer meg for verken hvor mange venner jeg har eller selve facebook i det hele tatt.

Lenke til kommentar
FAEN dette er 4.gangen jeg kommer i gullkorn opplegget. Slutt å diss meg a!

Vel, jeg ante ikke at det var du som skrev dette, og var nok ikke mange andre som gjorde heller. Nå vet alle det. Gratulerer! :whistle:

hehe samme det vel. Ingen som vet hvem jeg er da.

Skal på jobb snx

Hei Rune :) . Du må slutte å havne her, du er utrolig lett å kjenne igjen.

Lenke til kommentar
Eat my shit. Aldri i livet om du bare skulle teste ham (som personen over meg greit nok bemerket, hadde vært et dumt forsøk uansett). Du ville være frekk, heve seg over ham fordi du hadde en dårlig dag eller rett og slett følte at du ikke passet inn her(eller en annen plass). Uønsket oppførsel.

Noen som har lekt med "den lille psykiater" i det siste? :p

Lenke til kommentar
Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting :p

Eat my shit. Aldri i livet om du bare skulle teste ham (som personen over meg greit nok bemerket, hadde vært et dumt forsøk uansett). Du ville være frekk, heve seg over ham fordi du hadde en dårlig dag eller rett og slett følte at du ikke passet inn her(eller en annen plass). Uønsket oppførsel.

And welcome to Dr. Phil.

Det er et forum, ikke ta det for seriøst. Minner meg om mora mi.

Lenke til kommentar
Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting :p

And welcome to Dr. Phil.

Det er et forum, ikke ta det for seriøst. Minner meg om mora mi.

Beklager, men her på diskusjon.no eier vi ikke humor, vi klarer ikke se forbi ting, og kommer du med en påstand så må du ha en troverdig kilde, eller så kan du ta deg en bolle.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...