Gå til innhold

Er ikke mislikt, har 600 venner på facebook!

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha, alle vennene mine på facebook er folk jeg kjenner, snakker med når jeg ser osv. Uten om 1 person som jeg aldri har møtt hun adda jeg for hun så så digg ut :)= hehe

Så hvor mange har du da? 2-3 stk?

Sikkert en god del mer en deg. lol

Jeg føler dette går over til "jeg har flere facebookvenner en deg"-konkuranse. Er ikke så veldig nøye hvor mangen venner du har (og spes ikke på facebook). men det handler litt om hvor gode de vennene er.

Endret av Fyll0
Lenke til kommentar
haha, alle vennene mine på facebook er folk jeg kjenner, snakker med når jeg ser osv. Uten om 1 person som jeg aldri har møtt hun adda jeg for hun så så digg ut :)= hehe

Så hvor mange har du da? 2-3 stk?

AY facebookhersing.

Fett :dribble:

Lenke til kommentar
Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting :p

'Skulle bare teste deg'.. er sånn mødre sier. Bra test.

Lenke til kommentar
Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting :p

Eat my shit. Aldri i livet om du bare skulle teste ham (som personen over meg greit nok bemerket, hadde vært et dumt forsøk uansett). Du ville være frekk, heve seg over ham fordi du hadde en dårlig dag eller rett og slett følte at du ikke passet inn her(eller en annen plass). Uønsket oppførsel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...