Bruktbilen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes dette var litt morsomt . Dere er stakkarer fordi dere har en kjip jobb, dårlig lønn og alle misliker dere Er ikke mislikt har 600 venner på facebook Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes dette var litt morsomt . Dere er stakkarer fordi dere har en kjip jobb, dårlig lønn og alle misliker dere Er ikke mislikt har 600 venner på facebook Sorry meg men.....bwhahahahahhaa Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hahahhahaah! Internettvenner teller ikke litt engang! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 facebook venner er vel somregel rl venner men, jeg gidder ikke randoms i friendslista mi ihvertfall. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er vel snarere "RL-venner" enn RL-venner om du har 600 av dem. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Dette minner om the Big Bang Theory Leanord: "We need to widen our circle."Sheldon: "I have a very wide circle. I have 212 friends on MySpace." Leonard: "Yes, and you've never met one of them." Sheldon: "That's the beauty of it!" Se filmen hos Youtube Edit: la til video Endret 11. desember 2007 av Missy9001 Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 haha, alle vennene mine på facebook er folk jeg kjenner, snakker med når jeg ser osv. Uten om 1 person som jeg aldri har møtt hun adda jeg for hun så så digg ut = hehe Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er vel snarere "RL-venner" enn RL-venner om du har 600 av dem. Jaja skjønner hva du mener, men er jo endel som adder absolut alle de har kjent eller kjenner, selv om de bare har møtt dem kanskje et par ganger. Og da kan det jo bli endel Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 haha, alle vennene mine på facebook er folk jeg kjenner, snakker med når jeg ser osv. Uten om 1 person som jeg aldri har møtt hun adda jeg for hun så så digg ut = hehe Så hvor mange har du da? 2-3 stk? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Sikkert en god del mer en deg. lol Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) haha, alle vennene mine på facebook er folk jeg kjenner, snakker med når jeg ser osv. Uten om 1 person som jeg aldri har møtt hun adda jeg for hun så så digg ut = hehe Så hvor mange har du da? 2-3 stk? Sikkert en god del mer en deg. lol Jeg føler dette går over til "jeg har flere facebookvenner en deg"-konkuranse. Er ikke så veldig nøye hvor mangen venner du har (og spes ikke på facebook). men det handler litt om hvor gode de vennene er. Endret 11. desember 2007 av Fyll0 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ble bare litt irritert over måten han svarte på, men nok offtopic nå Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ey! Vis litt respekt da, han har 600 venner på facebook, en del av de er sikkert i stand til å banke alle som henger her på forumet! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 haha, alle vennene mine på facebook er folk jeg kjenner, snakker med når jeg ser osv. Uten om 1 person som jeg aldri har møtt hun adda jeg for hun så så digg ut = hehe Så hvor mange har du da? 2-3 stk? AY facebookhersing. Fett Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kan inrømme at jeg har 3 jeg aldri har møtt, også la jeg til søstra til en jente fordi hun er mektig digg og fikk høre at hun hadde bikini bilder der men hun ville ikke ha meg som venn =( Men har hatt folk på facern før jeg møtte dem, men da var det bare tids spm før jeg kom til å møte dem. Den ene er Homer Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting Du er vill du ! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting Du er vill du ! yeahyeah stfu n00b no offence Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting 'Skulle bare teste deg'.. er sånn mødre sier. Bra test. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Haha. Folk reagerer på at jeg svarte "Så hvor mange har du da? 2-3 stk?". Dere sier at jeg konkurerer mot han. Jeg har ikke facebook en gang. Jeg skulle bare teste folk her og folk tar seg nær av ting Eat my shit. Aldri i livet om du bare skulle teste ham (som personen over meg greit nok bemerket, hadde vært et dumt forsøk uansett). Du ville være frekk, heve seg over ham fordi du hadde en dårlig dag eller rett og slett følte at du ikke passet inn her(eller en annen plass). Uønsket oppførsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg