Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bedre sex med vasket rompe

Anarkist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte vel først og fremst når det er jenter på besøk jeg da :) Kansje det er liten tid til og dusje, så en kattevask med en bidè ville vært en fin løsning.

"Gå og vask deg i bidèn du nå jenta mi, du stinker lett ....."

okey jeg droppa siste ordet der

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Hei folkens,

jeg har snakket med en venn av meg som er fra Sri Lanka. Han fortalte meg at de bruker sånn lota for å vaske rompa si, og unngår å bruke dasspapir. For dasspapir fjerner ikke smuss og grus fra rompen. Lota fylles med vann og en tar den munnåpningen av den og heller vann bak i rompa og tar venstre hånd og renser rumpen. Han sa at det er praktisk og best, i forhold til bide. :thumbup:

Du for kjøpt den i metall og plast. Nå er problemet løst for alle nordmenn som syns at de ikke får vasket rompa si ordentlig etter bæsjing. Dopapir fjerner ikke bæsjen på hår i rompa, dette gjør lota. På tide å skaffe seg en lota folkens :new_woot:

post-105512-1197888608_thumb.jpg

post-105512-1197888621_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Andy_*

To ord: japanske dasser.

japsene har løsningen, reis til tokyo og drit. Bidet og dass i ett, med oppvarmede seter og robotisk rompetørker. Fantastisk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Folkens jeg snakker ikke om bidet. Det er noko heilt anna sak. Jeg snakker om sånn vannkran som man har i dusjen. Den åpner man og tar en skikkelig vask av rompa mens man sitter oppå dassen. Så tar man sin venstre hånd og fjernes smuss og grus fra rompehullet. I tillegg kan man sette fingeren i rompehullet og dra ut all bæsjen, fortsette slik til en får skikkelig vask av rompa. Dette kaller jeg rompevask. På tide at alle norske damer begynner å innføre dette i sin intimvask opplegget :thumbup:

do-not-want-dog.jpg

Lenke til kommentar

Med dopapir blir det ikke helt rent...

Spyl ræva I tillegg folkens :)

Tenk... Stakkars jenter...

Gutter med hårete rumpe begynner å svette i rævsprekka.

Er det ikke helt rent der vil dritten blande seg i svetten :)

Og svetter man skikkelig mye vil det kanskje renne nedover og dryppe på damen.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

:sick:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...