ShaNickolas Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 En bidè på stua og soverommet hadde gjort seg Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 i stua? trur jeg hadde blitt litt.. sur hvis broren min hadde vaska seg i rævva ved siden av meg når jeg hadde sett film elns Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Pikant! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Tenkte vel først og fremst når det er jenter på besøk jeg da Kansje det er liten tid til og dusje, så en kattevask med en bidè ville vært en fin løsning. "Gå og vask deg i bidèn du nå jenta mi, du stinker lett ....." okey jeg droppa siste ordet der Endret 16. desember 2007 av =Iko= Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Driter igrunn ikke så ofte, max en gang om dagen, som regel etter jobb.. Og da pleier jeg å dusje etter det, så alltid rein rompe før jeg legger meg Føler meg mest komfortabel i senga dersom jeg har dusja først Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hehe okey pc^2007 fint og vite lissom Anbefalt Innkjøpsliste for rumpevask: Skrubbe Type Ekstra Grov Grov En metalbøtte for fylling av vann Og ikke minst en uhyggelig god såpe V80 - Degreaser Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg har ikke noe problem med å fortelle jenta at hun lukter litt surt. Hun skjønner det jo selv også da. Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Hei folkens, jeg har snakket med en venn av meg som er fra Sri Lanka. Han fortalte meg at de bruker sånn lota for å vaske rompa si, og unngår å bruke dasspapir. For dasspapir fjerner ikke smuss og grus fra rompen. Lota fylles med vann og en tar den munnåpningen av den og heller vann bak i rompa og tar venstre hånd og renser rumpen. Han sa at det er praktisk og best, i forhold til bide. Du for kjøpt den i metall og plast. Nå er problemet løst for alle nordmenn som syns at de ikke får vasket rompa si ordentlig etter bæsjing. Dopapir fjerner ikke bæsjen på hår i rompa, dette gjør lota. På tide å skaffe seg en lota folkens Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det var litt forstyrrende å se tuten på de "kannene" der. Skal man vaske hele endetarmen eller? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Andy_* Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 To ord: japanske dasser. japsene har løsningen, reis til tokyo og drit. Bidet og dass i ett, med oppvarmede seter og robotisk rompetørker. Fantastisk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Så tar man sin venstre hånd og fjernes smuss og grus fra rompehullet.:O :0 sier jeg også, hva spiser du? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er vel først og fremst gutter som har rompesex med hverandre =) Nei. Er homofile som ikke har rumpesex også, er nok ikke så uvanlig at en gutt tar en jente i stumpen. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 er nok ikke så uvanlig at en gutt tar en jente i stumpen. Gosh, du får assramming til å høyrast så koseleg ut. :/ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei folkens, jeg har snakket med en venn av meg som er fra Sri Lanka... Sikker på at han fortalte hele sannheten om hva de brukte de der til? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei folkens, jeg har snakket med en venn av meg som er fra Sri Lanka... Oh .. I just threw up in my mouth Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Folkens jeg snakker ikke om bidet. Det er noko heilt anna sak. Jeg snakker om sånn vannkran som man har i dusjen. Den åpner man og tar en skikkelig vask av rompa mens man sitter oppå dassen. Så tar man sin venstre hånd og fjernes smuss og grus fra rompehullet. I tillegg kan man sette fingeren i rompehullet og dra ut all bæsjen, fortsette slik til en får skikkelig vask av rompa. Dette kaller jeg rompevask. På tide at alle norske damer begynner å innføre dette i sin intimvask opplegget Lenke til kommentar
Gjest Xd Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Med dopapir blir det ikke helt rent... Spyl ræva I tillegg folkens Tenk... Stakkars jenter... Gutter med hårete rumpe begynner å svette i rævsprekka. Er det ikke helt rent der vil dritten blande seg i svetten Og svetter man skikkelig mye vil det kanskje renne nedover og dryppe på damen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Høres kanskje ut som om dette ville være det beste for å bøte på tilfellene trådstarter beskriver: http://www.tarmskylling.info/ Da vil man garantert få fjernet grus, stein, smågnagere og annet rask som har satt seg fast vil jeg tro! :!: Endret 8. januar 2008 av Vice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg