balder Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 EG har nettopp fått tak i Warhawk til PS3, men eg har ikkje headsettet. Er det muligheit å bruke Xbox360 headsettet? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 viss du mener det standard headsettet som følger med i premium pakken så vil eg sei nei.. den er tilpasset kontrollen til x360 og ikkje ps3..du må nok kjøpe deg eit bluetooth headsett.. Lenke til kommentar
balder Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 viss du mener det standard headsettet som følger med i premium pakken så vil eg sei nei.. den er tilpasset kontrollen til x360 og ikkje ps3..du må nok kjøpe deg eit bluetooth headsett.. Kan eg bruke bluetooth headsett som ein bruker til mobiltelefon da? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 viss du mener det standard headsettet som følger med i premium pakken så vil eg sei nei.. den er tilpasset kontrollen til x360 og ikkje ps3..du må nok kjøpe deg eit bluetooth headsett.. Kan eg bruke bluetooth headsett som ein bruker til mobiltelefon da? jepp...det skal gå fint...alle headsett med bluetooth . Lenke til kommentar
balder Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 viss du mener det standard headsettet som følger med i premium pakken så vil eg sei nei.. den er tilpasset kontrollen til x360 og ikkje ps3..du må nok kjøpe deg eit bluetooth headsett.. Kan eg bruke bluetooth headsett som ein bruker til mobiltelefon da? jepp...det skal gå fint...alle headsett med bluetooth . Kjenner du spillet. Trenger eg headsett? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 viss du mener det standard headsettet som følger med i premium pakken så vil eg sei nei.. den er tilpasset kontrollen til x360 og ikkje ps3..du må nok kjøpe deg eit bluetooth headsett.. Kan eg bruke bluetooth headsett som ein bruker til mobiltelefon da? jepp...det skal gå fint...alle headsett med bluetooth . Kjenner du spillet. Trenger eg headsett? eg har Warhawk ja...kjøpte meg eit jabra headsett til anledninga..skal du spille med norske som du kansje kjenner så er det greit med headsett...greia med warhawk er att det er ingen squad system eller lag indeling innad i tema..så det blir veldig hønse skyting der alle gjør sitt og tenker på seg..eg har aldri brukt mitt headsett til warhawk.. Lenke til kommentar
balder Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 viss du mener det standard headsettet som følger med i premium pakken så vil eg sei nei.. den er tilpasset kontrollen til x360 og ikkje ps3..du må nok kjøpe deg eit bluetooth headsett.. Kan eg bruke bluetooth headsett som ein bruker til mobiltelefon da? jepp...det skal gå fint...alle headsett med bluetooth . Kjenner du spillet. Trenger eg headsett? eg har Warhawk ja...kjøpte meg eit jabra headsett til anledninga..skal du spille med norske som du kansje kjenner så er det greit med headsett...greia med warhawk er att det er ingen squad system eller lag indeling innad i tema..så det blir veldig hønse skyting der alle gjør sitt og tenker på seg..eg har aldri brukt mitt headsett til warhawk.. Da venter eg til eg får prøvd det. Har ikkje fått PS3 pakken min enda. Venter på Elprice skal få sendt den. Har kjøpt 2 spill til den på nett. Warhawk og Ratchet & Clank Gleder meg som ein unge. Er det andre spill eg bør ha som eg ikkje får tak i til xbox360'en? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 viss du har kjøpt warhawk på Blu-ray plate så skal det vel følge med eit headsett bundla med spillet..viss ikkje det kun gjaldt ved lansering.. Lenke til kommentar
balder Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 viss du har kjøpt warhawk på Blu-ray plate så skal det vel følge med eit headsett bundla med spillet..viss ikkje det kun gjaldt ved lansering.. Eg har kjøpt spillene av ein som tester spill for blader. Promoutgaven av begge spilla. Eg har kjøpt ein del promo utgave av ps2 spill før med hell. Betalte kr. 275 for kvar. Dei er heilt like dei som kommer ut i butikken, men på Warhawk så er ikkje headsett med. Så spillet er ellers likt. Da gjør det ikkje noko om det er promoutgave. Sparer peng på dette. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Warhawk koster vel, om jeg ikke tar helt feil, 29.99$ på PS-Store. Du får det riktignok ikke fysisk på plate, og du har kun mulighet til å spille på en konsoll. Om det kun er du som spiller på din Ps3 ville jeg sagt at det ikke var en veldig god deal å kjøpe Warhawk til 275,- Lenke til kommentar
balder Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Warhawk koster vel, om jeg ikke tar helt feil, 29.99$ på PS-Store. Du får det riktignok ikke fysisk på plate, og du har kun mulighet til å spille på en konsoll. Om det kun er du som spiller på din Ps3 ville jeg sagt at det ikke var en veldig god deal å kjøpe Warhawk til 275,- Samme korleis eg deler summen. Eg betalte kr 550,- ink frakt for begge. Så eg delte summen på 2. Du får fordele det slik du vil, men eg synnes eg gjorde eit godt kjøp. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 viss du mener det standard headsettet som følger med i premium pakken så vil eg sei nei.. den er tilpasset kontrollen til x360 og ikkje ps3..du må nok kjøpe deg eit bluetooth headsett.. Kan eg bruke bluetooth headsett som ein bruker til mobiltelefon da? jepp...det skal gå fint...alle headsett med bluetooth . Kjenner du spillet. Trenger eg headsett? eg har Warhawk ja...kjøpte meg eit jabra headsett til anledninga..skal du spille med norske som du kansje kjenner så er det greit med headsett...greia med warhawk er att det er ingen squad system eller lag indeling innad i tema..så det blir veldig hønse skyting der alle gjør sitt og tenker på seg..eg har aldri brukt mitt headsett til warhawk.. Quote FTW Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Da ble det nok en god deal allikevel. Hvertfall en grei deal. Jaja, lykke til med Ps3, du kommer til å ha mye glede av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå