benbeni89 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå har jeg prøvd på 3.3Ghz en stund.. Satte på Prime95 igår kl 10 til idag kl 7 sånn ca.. Men så etter 8 timer så hadde den ene kjørnen stoppet.. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Nå gir jeg opp snart.. Ny bios å alt i orden men jeg klarer alikevel ikke å komme meg over 2,7GHz... Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hmm.. Jeg ligger på 3.3Ghz nå jeg.. Og klokka minnet og skjermkort, så fikk jeg ca 17000 i 3DMark06 Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) lol benbeni, du liker å hijacke andres tråder Endret 19. desember 2007 av xninja92 Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Sorry for det!! Hehe Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Nei nå kaster jeg snart hele pc helvetten i veggen ass... samme faen hva jeg enn prøver på så får jeg ikke denna dritten over 2,7GHz.. tror jeg kjøper meg nytt hk og cpu snart jeg ass..... blir jo gal av detta... Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hmmm.. Rart. Du har oppgradert bios nå? Lest denne: http://www.hardware.no/nyheter/hovedkort/t...radering_/46682 Hvis du allikevel skal ha nytt HK, jeg gidder ikke det der men.. Lenke til kommentar
noXelon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vet ikke helt åssen bios oppsettet er på dette kortet men du kan jo ta en liten titt på denne og prøve deg litt fram med den, så får vi håpe det hjelper litt. Tørr ikke prøve mer på min siden jeg har original kjøler Kjører 1.36v på min CPU nå, helt stabil! Lykke til, håper denne hjelper ^^ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=854890&hl= Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Nei jeg har nå prøvd alt så jeg har gitt opp.. kjøper meg nytt hk å cpu isteden.. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Hvorfor ny cpu? Et billig hovedkort med P35-chipset burde klokke mer enn bra nok... Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor ny cpu? Et billig hovedkort med P35-chipset burde klokke mer enn bra nok... jeg kjører sli så det hk er nok ikke noe for meg.. å jeg skal ha Intel Core 2 Extreme QX9770 cpu`n derfor ny.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hehe, revisjonen burde stå fra de du kjøpte det av. *Uthevet*->IKKE<-*Uthevet* flash BIOS fra Windows, da dette så godt som er selvmord. Tro meg, jeg har prøvd. (Endte med at jeg måtte sende kortet i retur.) Med min rev A1 og siste BIOS kan jeg boote på omtent hvilken som helst hastighet jeg bare ønsker fra stock til så mye som 1800 MHz FSB! Skal nevnes at en CPU FSB spenning på 1.5 gjør prosessoren sinnsykt varm og er ikke å anbefale. Dette har jeg gjort opptil flere ganger (over 5 ganger) på tre ulike EVGA hovedkort. Har alltid gått bra her Bareikke kjør noen bakgrunnsprogrammer og ha HELE systemet uklokket når du flasher. Ha også nyeste verisjon av det programmet du flasher med. (husker ikke hva det heter) Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hehe, revisjonen burde stå fra de du kjøpte det av. *Uthevet*->IKKE<-*Uthevet* flash BIOS fra Windows, da dette så godt som er selvmord. Tro meg, jeg har prøvd. (Endte med at jeg måtte sende kortet i retur.) Med min rev A1 og siste BIOS kan jeg boote på omtent hvilken som helst hastighet jeg bare ønsker fra stock til så mye som 1800 MHz FSB! Skal nevnes at en CPU FSB spenning på 1.5 gjør prosessoren sinnsykt varm og er ikke å anbefale. Dette har jeg gjort opptil flere ganger (over 5 ganger) på tre ulike EVGA hovedkort. Har alltid gått bra her Bareikke kjør noen bakgrunnsprogrammer og ha HELE systemet uklokket når du flasher. Ha også nyeste verisjon av det programmet du flasher med. (husker ikke hva det heter) Enig der. Flasher som regel fra windows da jeg slipper å stresse med å gjøre minnepennen bootable og sånt. Gikk rett til gokk en gang, men fikk fiksa det selv igjen. Men er som du sier bare å ikke kjøre noen andre programmer enn flashprogrammet så skal det gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå