alf-gunnar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei. Jeg har en Hp pavillion dv6000. Jeg har lyd dersom jeg bruker headsett, men ingen lyd fra høyttaler. Virker som maskinen tror headsett er tilkoblet selv om jeg fjerner det. Jeg har oppdatert bios og byttet mellom xp og vista (med foskjellige drivere) uten hell. Håper noen kan hjelpe meg. Vennlig hilsen Alf-Gunnar Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 kontakt poblemer kansje? Lenke til kommentar
alf-gunnar Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 kontakt poblemer kansje? Kanskje Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 sjekk med hp, hvor gammel er maskinen? tviler på at der er spftware problem.. drivere sjekket det? (så lenge du ikke bruker usb headsett regner jeg med at drivere er ok) er ikke noen fysiske knapper på maskinen får å deaktivere høytalerne? er det slik at det kommer "stop" skilt når du tar ut headsettet? gjør det ikke det tror jeg det kan være hardware.. kan være så enkelt at kontakten mellom hk og høyttaler er falt ut.. Lenke til kommentar
alf-gunnar Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 kontakt poblemer kansje? Kanskje Maskinen er 6 mnd gammel. Tror også det er et HW-problem, så får nok bare sende den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå