DuTTZi Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Når NTNU har sin egen tråd så bør også Norges største universitet (UiO) ha sin egen tråd. Mulig dette ikke slår helt ann, da NTNU har mange tekniske linjer og dette forumet har mange som er interessert i dette Jeg er litt usikker på hvor mange UiO-ere det er her, men jeg vet i hvertfall om et par medisinere. Så vi kan jo starte med: Hvilket studie går du på og i hvilket semester? Jeg skal begynne på Profesjonsstudiet i Psykologi 5-årig løp (altså 1. semester av 10). Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Går på 1. semester på medisin her. Blir vel egentlig litt adskilt fra den store mengden studenter da vi har fakultetet vårt, Domus Medica, oppe på Gaustad. Endret 10. desember 2007 av eskhyo Lenke til kommentar
ekorniminator Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hehe, bra tiltak! Kan ikke la NTNU ta over verden heller Jeg går ikke på UiO nå, men begynner der neste høst. Men tar meg alikevel den frihet å delta i tråden Planen er å ta en bachelor i Informatikk med matematikk. Det blir nok kos Noen andre som har tenkt å begynne eller går på denne linjen? Søker forresten andre algoritme interesserte mennesker som studerer ved UiO til deltakelse i NM i programmering og generell diskusjon og trening. Det er på tide at noen gir trondheimsgutta noe å jobbe mot Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Lurt med en UiO-tråd, ingen tvil. Skulle veldig gjerne studert medisin i Oslo, men det er litt for høye krav for en stakkars elev som ikke klarer å få noe annet enn 5'ere. Da blir det noe annet, antageligvis siv.ing. på NTNU, som for øvrig virker like interessant! Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fett med en UiO-tråd. Kan anbefale RF-kjelleren som den beste kjelleren på campus, og de har noen utrolig bra fester et par ganger i semesteret. Lenke til kommentar
Thoz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg er ganske sikker på at jeg begynner på UiO til høsten. Enten på profesjonsstudiet i psykologi, ernæring, samfunnsøkonomi eller internasjonale studier. Klarer aldri helt å bestemme meg for hva jeg vil, men det blir nok sannsynligvis psykologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå