Gå til innhold

DuTTZis lille UiO-tråd

DuTTZi

Anbefalte innlegg

Når NTNU har sin egen tråd så bør også Norges største universitet (UiO) ha sin egen tråd. Mulig dette ikke slår helt ann, da NTNU har mange tekniske linjer og dette forumet har mange som er interessert i dette :)

Jeg er litt usikker på hvor mange UiO-ere det er her, men jeg vet i hvertfall om et par medisinere. Så vi kan jo starte med: Hvilket studie går du på og i hvilket semester?

Jeg skal begynne på Profesjonsstudiet i Psykologi 5-årig løp (altså 1. semester av 10).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, bra tiltak! Kan ikke la NTNU ta over verden heller :p

Jeg går ikke på UiO nå, men begynner der neste høst. Men tar meg alikevel den frihet å delta i tråden :)

Planen er å ta en bachelor i Informatikk med matematikk. Det blir nok kos :) Noen andre som har tenkt å begynne eller går på denne linjen?

Søker forresten andre algoritme interesserte mennesker som studerer ved UiO til deltakelse i NM i programmering og generell diskusjon og trening. Det er på tide at noen gir trondheimsgutta noe å jobbe mot :p

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at jeg begynner på UiO til høsten. Enten på profesjonsstudiet i psykologi, ernæring, samfunnsøkonomi eller internasjonale studier.

Klarer aldri helt å bestemme meg for hva jeg vil, men det blir nok sannsynligvis psykologi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...