JooV Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Noen i Trondheimsområdet som fikser red ring of death? Har fått den, og gidder ikke å styre med dette selv. Betaling blir vi seff enige om. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du bør nok heller satse på å sende den til MS, for en ordentlig fiks.. Kan aldri vite hva forskjellige bedrifter gjør.. Kan godt hende de bruker håndkle-trikset eller noe lignende og det er bare en midlertidig løsning. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Men det går jo ikke hvis du f.eks har montert chip eller åpnet den selv. Hvis du ikke har gjort det, er det beste å sende den til Microsoft og få den reparert av dem, så mister du ikke garanti (hvis du fortsatt har den). Kan ta en stund hvis du har uflaks, men det er jo gratis. Lenke til kommentar
JooV Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Den er åpna, så å ta det på garantien går ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Da så. Har hørt om noe som heter X-clamp-fix, men vet ikke hva det er eller hvordan man gjør det. EDIT: X-clamp-fix-side En liten tråd om emne som konkluderer med at det er en midletidig fix. Endret 10. desember 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Berrebo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Bare å sende inn til rep. Bare ikke si den er moddet selvsagt. Hørt om haugevis som har gjort det og fått ny. MS reparerer ikke maskinen din men sender ny i 99% av tilfellene så de får ikke sjekket maskinen uansett. Og hvis de eventuelt ikke fikser den så får du den nok tilbake. Gjør vel heller ingenting hvis de tar den siden den er vræk uansett. Men det har de vel ikke lov til. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg malte min (gikk lei av den hvite boksen), og sendte den inn til reparasjon. Da jeg endelig fikk den tilbake var den lite ødelagt, så jeg sendte den inn igjen. Da jeg endelig fikk den tilbake igjen var den mer eller mindre reparert. (det var strømkabelen som ikke funka). Jeg har fortsatt den første xboksen og fikk ikke en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå