Smyegel Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Koster 10 Kr per sang... Men noen som vet om det kommer noen norske sanger på Singstore eller ??? Har jo kommet noen nye sanger nå men ingen norske.... Har den Internasjonale versjonen a spillet jeg så ingen norske sanger på den Endret 16. desember 2007 av Smyegel Lenke til kommentar
kim_andre_c Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvor mye koster hver sang du laster ned? 10kr Lenke til kommentar
n0thingUS Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Prøver å gå inn på SingStore, men står bare at "SingStore kommer snart." Er dette fordi jeg valgte norsk språk eller fordi de har problemer med serveren? (har den med internasjonale sanger, ikke den med bare norske.) Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg kommer inn uten problemer, har den internasjonale jeg også. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Noen som har hørt noe nytt angående trådløse mikrofoner? Når kommer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå