Smyegel Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei noen andre av dere som har Singstar ???? Lurte bare på hvor mange sanger dere har på Singstore, har bare 41 jeg som går an og kjøpe og det blir skrevet rundt at det skal vere rundt 300 Har den røde versjonen uten de norske sangene, kan det ha noe og si ? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er bare 41 sanger ja, flere kommer i fremtiden Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det trådlause mics? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Skal ha kommet det ja så vidt jeg vet! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ Er mikrofonane som følgjer med her trådlause? Nokon som veit? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kommer ikke trådløse før 2008 en eller annen gang Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 februar tror det det var. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Februar har blitt nevnt som lanseringsdato for trådløse mikrofoner, men ingen kilde har kommet på dette (enda). Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Okey takker da fikk jeg svar på det Ja er vel i 2k8 Trådløse mics skal komme.... Lenke til kommentar
ps3online Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Fører på et spørsmål her jeg. Kommer meg ikke inn på singstore, får beskjed om at jeg blir koblet fra hver gang jeg prøver. Noen som har opplev det samme??? Ingen andre online prob med min PS3... kan løsningen være og sette ps3'en til DMZ i routeren??? og er det noe fare ved dette?? Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fører på et spørsmål her jeg. Kommer meg ikke inn på singstore, får beskjed om at jeg blir koblet fra hver gang jeg prøver. Noen som har opplev det samme??? Ingen andre online prob med min PS3... kan løsningen være og sette ps3'en til DMZ i routeren??? og er det noe fare ved dette?? Jeg har akkurat samme problemet, rimelig sikker på at det er serveren til Singstore og ikke routeren din som er årsaken. Jeg kom inn tidlig på dagen i går og fikk lastet ned 3 sanger, men senere på kvelden var det helt håpløst. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hadde det samme jeg å, men var bare en liten periode.... Så tyder på at det er Singstore Serverene som har problemer... Lenke til kommentar
neowulf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 synes sony's definisjon av hundrevis av sanger er morsom , nå som jeg er kommet over sjokket med at det bare er førtien sanger. surt å bli lurt - ikke går det å laste opp ps2 sangene til harddisk heller, så alt er egentlig feil av det de har sakt om singstar's til ps3 Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sony har nok bare vært litt kjappe med å legge ut teksten, de kommer nok snart etter med fler. JEg begynner å bli lei de som er, så håper det kommer snart og at Norge ikke blir hengende uendelig etter, slik som i EU store. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Selvfølgelig går det ikke ann å laste inn sanger fra gamle singstar ps2 spill. Dette har jo kommet til å blitt misbrukt bigtime. Lenke til kommentar
neowulf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) hvorfor skriver de slikt i pressemeldinga da ?? : Last ned alle de mer enn 300 sangene fra PlayStation 2-spillet (og andre, nye sanger som er tilgjengelige på nett), og opprett egne spillelister som deu kan lagre på HDD. Få meldinger når nye sanger blir tilgjengelige, og anbefalinger basert på musikksmaken din. Velg og syng sangene du ønsker ved å skape din egen spilleliste. Vær med på My SingStar Online, og last opp bilder, video- og lydfiler hvis du vil dele din SingStar-opplevelse med andre. Finn andre SingStar-spillere, koble til venners steder : I allefall fik jeg inntrykket av at man kunne laste inn ps2 cd'ne til hdd ......... noe jeg har skjønt var feil men hadde jeg vist det når jeg kjøpte pakka hade jeg heller venta til de trådløse mic'ene kom. jeg er rett og slett for makelig anlagt til å gidde å skifte cd/program bare for å endre en låt , det er derfor jeg har hard-disc greier . Endret 15. desember 2007 av neowulf Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det som er dealen er jo at man kan betale for å laste ned de som har blitt sluppet på PS2. Det har da aldri vært snakk om noe annet. Regner med det kommer flere sanger etter hvert. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 hvorfor skriver de slikt i pressemeldinga da ?? : Last ned alle de mer enn 300 sangene fra PlayStation 2-spillet (og andre, nye sanger som er tilgjengelige på nett), og opprett egne spillelister som deu kan lagre på HDD. Få meldinger når nye sanger blir tilgjengelige, og anbefalinger basert på musikksmaken din. Velg og syng sangene du ønsker ved å skape din egen spilleliste. Vær med på My SingStar Online, og last opp bilder, video- og lydfiler hvis du vil dele din SingStar-opplevelse med andre. Finn andre SingStar-spillere, koble til venners steder : I allefall fik jeg inntrykket av at man kunne laste inn ps2 cd'ne til hdd ......... noe jeg har skjønt var feil men hadde jeg vist det når jeg kjøpte pakka hade jeg heller venta til de trådløse mic'ene kom. jeg er rett og slett for makelig anlagt til å gidde å skifte cd/program bare for å endre en låt , det er derfor jeg har hard-disc greier . Synes det er meget godt forklart i den teksten, å kan ikke tenke meg at så mange deler din erfaring med å mistolke den teksten. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nå er det over 60 så dem legger vel ut jevnlig vil jeg tro, det er jo nesten underholdning nok å glane på de videosnuttene Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvor mye koster hver sang du laster ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå