Gå til innhold

Sanger På Singstore PS3

Smyegel

Anbefalte innlegg

Hei noen andre av dere som har Singstar ???? Lurte bare på hvor mange sanger dere har på Singstore, har bare 41 jeg som går an og kjøpe og det blir skrevet rundt at det skal vere rundt 300

Har den røde versjonen uten de norske sangene, kan det ha noe og si ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fører på et spørsmål her jeg.

Kommer meg ikke inn på singstore, får beskjed om at jeg blir koblet fra hver gang jeg prøver. Noen som har opplev det samme??? Ingen andre online prob med min PS3... kan løsningen være og sette ps3'en til DMZ i routeren??? og er det noe fare ved dette??

Lenke til kommentar
Fører på et spørsmål her jeg.

Kommer meg ikke inn på singstore, får beskjed om at jeg blir koblet fra hver gang jeg prøver. Noen som har opplev det samme??? Ingen andre online prob med min PS3... kan løsningen være og sette ps3'en til DMZ i routeren??? og er det noe fare ved dette??

Jeg har akkurat samme problemet, rimelig sikker på at det er serveren til Singstore og ikke routeren din som er årsaken. Jeg kom inn tidlig på dagen i går og fikk lastet ned 3 sanger, men senere på kvelden var det helt håpløst.

Lenke til kommentar

synes sony's definisjon av hundrevis av sanger er morsom , nå som jeg er kommet over sjokket med at det bare er førtien sanger.

surt å bli lurt - ikke går det å laste opp ps2 sangene til harddisk heller, så alt er egentlig feil av det de har sakt om singstar's til ps3

Lenke til kommentar

hvorfor skriver de slikt i pressemeldinga da ??

:

Last ned alle de mer enn 300 sangene fra PlayStation 2-spillet (og andre, nye sanger som er tilgjengelige på nett), og opprett egne spillelister som deu kan lagre på HDD. Få meldinger når nye sanger blir tilgjengelige, og anbefalinger basert på musikksmaken din.

Velg og syng sangene du ønsker ved å skape din egen spilleliste.

Vær med på My SingStar Online, og last opp bilder, video- og lydfiler hvis du vil dele din SingStar-opplevelse med andre. Finn andre SingStar-spillere, koble til venners steder

:

I allefall fik jeg inntrykket av at man kunne laste inn ps2 cd'ne til hdd ......... noe jeg har skjønt var feil men hadde jeg vist det når jeg kjøpte pakka hade jeg heller venta til de trådløse mic'ene kom. jeg er rett og slett for makelig anlagt til å gidde å skifte cd/program bare for å endre en låt , det er derfor jeg har hard-disc greier .

Endret av neowulf
Lenke til kommentar
hvorfor skriver de slikt i pressemeldinga da ??

:

Last ned alle de mer enn 300 sangene fra PlayStation 2-spillet (og andre, nye sanger som er tilgjengelige på nett), og opprett egne spillelister som deu kan lagre på HDD. Få meldinger når nye sanger blir tilgjengelige, og anbefalinger basert på musikksmaken din.

Velg og syng sangene du ønsker ved å skape din egen spilleliste.

Vær med på My SingStar Online, og last opp bilder, video- og lydfiler hvis du vil dele din SingStar-opplevelse med andre. Finn andre SingStar-spillere, koble til venners steder

:

I allefall fik jeg inntrykket av at man kunne laste inn ps2 cd'ne til hdd ......... noe jeg har skjønt var feil men hadde jeg vist det når jeg kjøpte pakka hade jeg heller venta til de trådløse mic'ene kom. jeg er rett og slett for makelig anlagt til å gidde å skifte cd/program bare for å endre en låt , det er derfor jeg har hard-disc greier .

Synes det er meget godt forklart i den teksten, å kan ikke tenke meg at så mange deler din erfaring med å mistolke den teksten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...