Playmofetish Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja - må ha mulighet til å synke mot Microsoft Outlook-kalender -EDGE: (Ja/nei) -Email klient:(Ja/nei). Foreløpig ikke behov/mulig, men OK med mulighet Form: -Vanlig -Vekt: Ikke kritisk, men ønsker ingen murstein -"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke veldig nødvendig Skjerm: -Størrelse på skjerm. Gjerne noe stor, i tilfelle epost/www-bruk -Touchscreen: nei Pris: Vanskelig å sette en øvre prisgrense, men ønsker ikke i utgangspunktet å bruke mer enn 3000-3500,- med mindre det er absolutt nødvendig for å få det jeg "trenger" UTEN abonnement Diverse: -Merke: Nokia-fan -Kamera: Ja - alltids morsomt -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minnekort?: Ja - må kunne sette inn et minnekort, microSD f.eks. -MP3: Ja, men intet krav -Radio: intet krav -wLAN: ikke viktig, ikke prioritert - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: ikke viktig, ikke prioritert -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringing, SMS, kalender, av og til kamera Oppsummert: god batteritid, ikke særlig dyr, minnekortmulighet, kalendersynk mot Outlook 2007, ikke kamskjell, ikke murstein. Endret 12. desember 2007 av Playmofetish Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ingen som har noe forslag? Jeg har sett litt på Nokia E65, men ser også en del erfarer denne som svært treig. Jeg har før hatt Nokia 6680 og har nå HP 514. Ikke veldig fornøyd med sistnevnte, men 6680 syns jeg stort sett var bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå