YaegeR Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Prøver å sette opp en router type DLink 615. alt går fint i oppsett, og har testet router/passord på en anna maskin, men når det gjelder min maskin så når jeg prøver å skrive inn krypteringsnøkkelen så blir bare den beskjeden om at nettet er "automatisk" grått, mens de andre nettverkene ( har flere nettverk her) svart. altså normal farge. problemet er bare på denne pc og jeg skjønner ikke hva jeg har gjort galt. prøvde å bytte nettverksnavn og passord på router men ingen av delene hadde noe effekt. XP kjøres. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Prøver å sette opp en router type DLink 615. alt går fint i oppsett, og har testet router/passord på en anna maskin, men når det gjelder min maskin så når jeg prøver å skrive inn krypteringsnøkkelen så blir bare den beskjeden om at nettet er "automatisk" grått, mens de andre nettverkene ( har flere nettverk her) svart. altså normal farge. problemet er bare på denne pc og jeg skjønner ikke hva jeg har gjort galt. prøvde å bytte nettverksnavn og passord på router men ingen av delene hadde noe effekt. XP kjøres. ingen<? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå