erot71 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Fikk et lurt svar på dette, men det har blitt slettet...siden alt(nesten, i hvertfall noen dager) ble borte. Har lagt inn Xp på nytt, så jeg trenger hjelp på nytt. Det ble fortalt at jeg kunne gå inn i regedit heyxxx -et eller annet å fjerne "{" de mellom disse, et eller annet sted. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det er nok en tweak som du finner på www.tweakxp.com Bare til å søke på divx eller lignende.. Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 jeg tror jeg lurer på det samme!? mener du hvis du høyre klikker på f.eks. .mp3 filer i utforsker? slik at CPU loaden spretter opp på 100%? Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hvis du mener at maskinen blir treig og bruker 100% av cpu hvis du går inn i en mappe med filmer, er grunnen at den scanner i gjennom dem for å finne informasjon slik som oppløsning osv på filmen. For å fjerne denne funksjonen går du inn i registeret under HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler og sletter verdien (godt oversatt) som skal være: {87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E} Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Se Her latsekker edit : ikke det samme som bushdevil fant, men tror denne fixen har vært oppe i forumet før iallefall.. Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hvis du mener at maskinen blir treig og bruker 100% av cpu hvis du går inn i en mappe med filmer, er grunnen at den scanner i gjennom dem for å finne informasjon slik som oppløsning osv på filmen. For å fjerne denne funksjonen går du inn i registeret under HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler og sletter verdien (godt oversatt) som skal være: {87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E} det er ikke dèt jeg mener i alle fall... jeg mener som sagt når du gjør noe så enkelt som å høyre klikke på en .mp3 fil... du merker det spesiellt godt hvis winamp spiller... da hakker sangen som blir spillt når man høyreklikker på en vilkårlig .mp3 fil i utforsker... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Du kan selvfølgelig unngå dette problemet ved ikke å bruke Windows Exploder! Bruk heller Windows Commander, eller Total Commander som det heter nå! Beste filbehandler jeg noensinne har brukt, helt siden Win 3.11 (!) Last ned fra www.ghisler.com Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Bushdevil, nettopp, TAKK. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 så lenge filmene er fullstendige så er det ikke noe problem, men det er halve filmer som skaper 100% load da det søkes igjennom filen etter noe som ikke finnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå