sxxxe83 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har en Dell Inspiron 8200 med xp he(Sp1) Ati radeon 9000M, 512mb ddr. 40gb hdd.. Selve problemet er at NFS5 henger seg, rett etter intro sekvensen, før man kommer inn i spill menyen.. Har prøvd Forskjellige orginal cd`r svensk, engelsk, og pather 3.5, nfs5.exe cracker, uten å lykkes. Funker på stasjonær P4 maskin, og AMD maskin, begge de har win xp pro... Noen som har tips etc, så setter jeg stor pris på litt hjelp... Mvh Torgeir Wulfsberg Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Har en Dell Inspiron 8200 med xp he(Sp1) Ati radeon 9000M, 512mb ddr. 40gb hdd.. Selve problemet er at NFS5 henger seg, rett etter intro sekvensen, før man kommer inn i spill menyen.. Har prøvd Forskjellige orginal cd`r svensk, engelsk, og pather 3.5, nfs5.exe cracker, uten å lykkes. Funker på stasjonær P4 maskin, og AMD maskin, begge de har win xp pro... Noen som har tips etc, så setter jeg stor pris på litt hjelp... Mvh Torgeir Wulfsberg ingen som veit noe...? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Så vidt jeg vet, så er ikke NFS 5 noe glad i dette spillet.. Hørt om flere som ikke får det til å fungere.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Slutt å svare deg selv Har du oppdatert skjermkortets sin driver, brikkesettet sine drivere, winupdates. OSV Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det er et eller annet problem med winXP og NFS5, som gjør at det ikke går å spille NFS5 Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Slutt å svare deg selv Har du oppdatert skjermkortets sin driver, brikkesettet sine drivere, winupdates. OSV Har alt som kan tenkes up to date.. Prøvd flere versioner osv. Blir litt oppgitt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå