Whalecore Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 "Flertallet har aldri rett", sa Ibsen. Syns vi må få opp en poll, dette kan bli meget interessant. Spørsmålet: Flertallet har aldri rett. Svaraltarnativ A: Enig, flertallet tar alltid feil. Svaraltarnativ B: Uenig, flertallet har alltid rett. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Å drepe er dumt, flertallet er enig og har "rett". Det finnes sikkert alternativer hvor flertallet kan ta feil ... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 "Flertallet har aldri rett", sa Ibsen. Syns vi må få opp en poll, dette kan bli meget interessant. Spørsmålet: Flertallet har aldri rett. Svaraltarnativ A: Enig, flertallet tar alltid feil. Svaraltarnativ B: Uenig, flertallet har alltid rett. jeg føler dette blir veldig feil uansett hva svaret blir.. om det blir att flertallet mener att flertallet tar feil, så har vel da flertallet feil om att flertallet har feil... og det blir litt feil mener jeg Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) "Flertallet har aldri rett", sa Ibsen. Syns vi må få opp en poll, dette kan bli meget interessant. Spørsmålet: Flertallet har aldri rett. Svaraltarnativ A: Enig, flertallet tar alltid feil. Svaraltarnativ B: Uenig, flertallet har alltid rett. Enten får B flertall, da har flertallet rett Eller så får A flertall som gir en sirkel av selvmotsigelser. Flest stemmer på A: Flertallet tar feil som gjør at B blir riktig som gjør at A blir riktig osv... Ser ikke helt poenget? EDIT: Alle må gi meg masse penger. Flertallet mener nok jeg har feil, men jeg har Ibsen på min side. Endret 10. desember 2007 av Ekko Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 godt sagt egentlig Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 "For en latterlig tråd" sa Stian. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 alle saker har flere sider var det en som sa, så nei flertallert har ikke rett Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Flertall is so the 80's. Om flertallet har rett, det kommer helt ann på hva flertallet synes! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, det kan jo bli spennende å se om flertallet tror de tar feil. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, det kan jo bli spennende å se om flertallet tror de tar feil. Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå