Gå til innhold

Pakketilbud hos Elkjøp


diskvask

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om.

heh, lite opplyst ja:) arcade kommer ikke med HDMI. (jeg står og ser på en nå.)

 

Elite og nye premium bokser har HDMI.

Lenke til kommentar
Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om.

heh, lite opplyst ja:) arcade kommer ikke med HDMI. (jeg står og ser på en nå.)

 

Elite og nye premium bokser har HDMI.

Hmmm.. Rart at Arcade maskinen jeg har hjemme har HDMI...

Lenke til kommentar
Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om.

heh, lite opplyst ja:) arcade kommer ikke med HDMI. (jeg står og ser på en nå.)

 

Elite og nye premium bokser har HDMI.

Hmmm.. Rart at Arcade maskinen jeg har hjemme har HDMI...

Alt spørs når de er produsert, er vel etter august? de har begynt å sette inn HDMI :)

Lenke til kommentar
Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om.

heh, lite opplyst ja:) arcade kommer ikke med HDMI. (jeg står og ser på en nå.)

 

Elite og nye premium bokser har HDMI.

Alle arcade har hdmi, sikker på at du ikke blander med Core?
Lenke til kommentar

Ja, dette var litt av noen "tilbud". Er jo samme pris, eller dyrere enn de var dagen 360 kom ut....

 

Core kostet 1990 hos elkjøp og Premium 2890. Og her i dag 2 år senere er dette liksom "tilbuds pakker" ?

 

For en gangs skyld så har det faktisk lønnet seg å være tidlig ute med å kjøpe en konsoll. Må vel være første gang. PS3 har jo gått ned i pris med 3000kr på bare noen få måneder.

Lenke til kommentar
Ja, dette var litt av noen "tilbud". Er jo samme pris, eller dyrere enn de var dagen 360 kom ut....

 

Core kostet 1990 hos elkjøp og Premium 2890. Og her i dag 2 år senere er dette liksom "tilbuds pakker" ?

 

For en gangs skyld så har det faktisk lønnet seg å være tidlig ute med å kjøpe en konsoll. Må vel være første gang. PS3 har jo gått ned i pris med 3000kr på bare noen få måneder.

Som Berrebo sier så er disse pakketilbudene bare tull. Man får ikke en eneste krone i rabatt foruten om pakke 4 der man får et spill gratis. Da er det tatt i betraktning at et spill koster 545 kr.

 

Eksempel: Det er billigere å kjøpe Elite konsollen hos Komplett (3690,-) og så shoppe spill rundt om på nettet.

3815,- konsoll hos Komplett

+508,' Assasins Creed (Absoluttspill.no)

+418,- Halo 3 (Absoluttspill.no)

+507,- Call of Duty 4 (Megastore.se)

=

5248,- (alt med frakt)

 

Elkjøps pakke 3 5349 (+ frakt?). Forskjell: 101 kr billigere å shoppe rundt!!!

 

I tillegg er det mulig å kjøpe de samme spillene på bruktmarkedet. Da blir det enda billigere.

 

 

Alle NYE xbox 360 kommer med HDMI. Men butikkene har mange gamle versjoner inne og det er disse som selges ut. Xbox 360 Premium kommer i en ny versjon som heter Zephyre, mens Core kommer som Arcade (97,45% på at det siste stemmer)

Lenke til kommentar
Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om.

heh, lite opplyst ja:) arcade kommer ikke med HDMI. (jeg står og ser på en nå.)

 

Elite og nye premium bokser har HDMI.

Hmmm.. Rart at Arcade maskinen jeg har hjemme har HDMI...

ikke rart siden jeg tar grundig feil!

 

følger ikke med hdmi kabel, men den har hdmi.

 

beklager, i fail! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...