diskvask Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Elkjøp kjører pakkepriser på XBox 360; http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...amp;categories= Men tro om premiumkonsollene er med HDMI? Noen som vet? Spesielt "Xbox 360 pakke 1" ser meget fristende ut... Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er vel kun Elite konsollene som kommer med HDMI. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Ifølge samme side så har den det ja. Edit: Elite har HDMI ikke premium ettersom jeg har forstått. Og pakke 1 har elite... Endret 10. desember 2007 av Jyztrik Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tror bare elite kommer med HDMI?:$ Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om. Endret 10. desember 2007 av rakanishu Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Elkjøp sa på telefon at det kun er Elite som har HDMI, så jeg ble ikke akkurat overbevist. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) At el-kjøp selgere ikke vet hva de snakker om er vel ingen nyhet? Bilde av Hvit Xbox 360 med HDMI: http://img142.imageshack.us/img142/1504/xb...t2hdmi01iy3.jpg kilde: http://www.engadget.com/2007/01/05/the-sec...odename-zephyr/ Endret 10. desember 2007 av MrLee Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om. heh, lite opplyst ja:) arcade kommer ikke med HDMI. (jeg står og ser på en nå.) Elite og nye premium bokser har HDMI. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om. heh, lite opplyst ja:) arcade kommer ikke med HDMI. (jeg står og ser på en nå.) Elite og nye premium bokser har HDMI. Hmmm.. Rart at Arcade maskinen jeg har hjemme har HDMI... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om. heh, lite opplyst ja:) arcade kommer ikke med HDMI. (jeg står og ser på en nå.) Elite og nye premium bokser har HDMI. Hmmm.. Rart at Arcade maskinen jeg har hjemme har HDMI... Alt spørs når de er produsert, er vel etter august? de har begynt å sette inn HDMI Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg har verken en arcade hjemme eller noen andre steder, men jeg mener bestemt å ha lest at arcade har HDMI. Det samme gjelder alle de nyeste premium pakkene. Link til xbox us: http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox3...tem/default.htm Det står ikke noe om HDMI på den norske siden. Endret 10. desember 2007 av mbiof Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Premium har byrja å komme med HDMI. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ganske morsomt at Xbox premium+NFSPPS koster 3595, mens Xbox premium+ assasins creed + Halo 3 koster 3495:-D Lenke til kommentar
pr0nin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om. heh, lite opplyst ja:) arcade kommer ikke med HDMI. (jeg står og ser på en nå.) Elite og nye premium bokser har HDMI. Alle arcade har hdmi, sikker på at du ikke blander med Core? Lenke til kommentar
Berrebo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, dette var litt av noen "tilbud". Er jo samme pris, eller dyrere enn de var dagen 360 kom ut.... Core kostet 1990 hos elkjøp og Premium 2890. Og her i dag 2 år senere er dette liksom "tilbuds pakker" ? For en gangs skyld så har det faktisk lønnet seg å være tidlig ute med å kjøpe en konsoll. Må vel være første gang. PS3 har jo gått ned i pris med 3000kr på bare noen få måneder. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Premium pakke 4 kunne jeg sikkert hatt, hvis jeg ikke hadde hatt X360. Vet ikke om det lønner seg å kjøpe det i den pakka eller løst, da. Gidder ikke regne på det heller Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, dette var litt av noen "tilbud". Er jo samme pris, eller dyrere enn de var dagen 360 kom ut.... Core kostet 1990 hos elkjøp og Premium 2890. Og her i dag 2 år senere er dette liksom "tilbuds pakker" ? For en gangs skyld så har det faktisk lønnet seg å være tidlig ute med å kjøpe en konsoll. Må vel være første gang. PS3 har jo gått ned i pris med 3000kr på bare noen få måneder. Som Berrebo sier så er disse pakketilbudene bare tull. Man får ikke en eneste krone i rabatt foruten om pakke 4 der man får et spill gratis. Da er det tatt i betraktning at et spill koster 545 kr. Eksempel: Det er billigere å kjøpe Elite konsollen hos Komplett (3690,-) og så shoppe spill rundt om på nettet. 3815,- konsoll hos Komplett +508,' Assasins Creed (Absoluttspill.no) +418,- Halo 3 (Absoluttspill.no) +507,- Call of Duty 4 (Megastore.se) = 5248,- (alt med frakt) Elkjøps pakke 3 5349 (+ frakt?). Forskjell: 101 kr billigere å shoppe rundt!!! I tillegg er det mulig å kjøpe de samme spillene på bruktmarkedet. Da blir det enda billigere. Alle NYE xbox 360 kommer med HDMI. Men butikkene har mange gamle versjoner inne og det er disse som selges ut. Xbox 360 Premium kommer i en ny versjon som heter Zephyre, mens Core kommer som Arcade (97,45% på at det siste stemmer) Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Xbox 360 pakke 1 med Assassins Creed er nu et godt kjøp dersom det viser seg at det er snakk om HDMI-versjonen. Vanlig pris for dette er 2900 + 500, dvs. at man i praksis får Assassins Creed med på kjøpet. Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Var da utrolig så lite opplyst folket var her plutselig. Alle nye 360 blir levert med HDMI nå, uansett type (Premium, arcade osv..). Men om de som selges på Elkjøp i disse pakkene er av nye typen må du nesten høre med Elkjøp selv om. heh, lite opplyst ja:) arcade kommer ikke med HDMI. (jeg står og ser på en nå.) Elite og nye premium bokser har HDMI. Hmmm.. Rart at Arcade maskinen jeg har hjemme har HDMI... ikke rart siden jeg tar grundig feil! følger ikke med hdmi kabel, men den har hdmi. beklager, i fail! Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Den eneste modellen av 360 som ikke har HDMI idag er Value utgaven hvor Forza2 og Viva Piniata følger med. Dette er den gamle premium utgaven.. Både Elite, Halo,Pro og Arcade utgaven har HDMI utgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå