flemastro Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei, har et problem med windows moviemaker. Har lagd en fil bestående avstill bilder. Har bare å legge på det siste lydklippet, og da går selvfølgelig ting galt. Kan spille av filmen og få lyd første gang jeg åpner programmet. Pauser jeg og starte opp igjen fungerer filmen, men ingen lyd. Gjør jeg det nok en gang henger programmet seg. Starter jeg programmet på nytt er det fortsatt ingen lyd. Må restarte PC-en for å få i gang lyden, men da skjer det samme som beskrevet tidligere om igjen. Noen som har vært borti det samme og sitter på en løsning? Flemming Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nei, men windows moviemaker er ikke akuratt det beste og mest stabile programmet. Hvilket format er lydfilen i? Prøv f. eks og koverter til .wav og se om det blir bedre da Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 har du prøvd å bare "lagre som filmfil" (ctrl+p om jeg husker rett) og se om lyden blir med? Men WMM er et ekstremt ustabilt program. Ta det fra noen som har animert 934 stillbilder i WMM og som var nær å fly på veggen. Skaff deg noe annet, du, så snart du får sjansen! det er mange gode programmer der ute, billige, noen gratis. Søk på forumet her så får du opp mange tråder med dette emnet Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) hmm...det programmet der suger...jeg brukte det en gang som det faktisk funka, men etter det bare motarbeidet. vært problemer med å importere filer, litt av filmen blir borte og litt sånn dette bør de oppdatere :hrm:når jeg så tittelen på tråden tenkte jeg: ja, selfølgelig Endret 18. desember 2007 av IronMartin Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 hmm...det programmet der suger...jeg brukte det en gang som det faktisk funka, men etter det bare motarbeidet. Selv om ikke Moviemaker er verdens beste program akkurat, så skal mulighetene fremdeles være der. Avhengig av hvor "avansert" du har det, så finnes det en rekke programmer som lager såkalte slideshows av bildene dine, med lyd. Da slipper du å legge inn ett bilde av gangen. Prøv å søke litt rundt på foreksempel Download.com dersom MovieMaker svikter helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå