Dinsdale Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg hører så mye om hvordan dette skal funke. Hva er den beste måten å overføre alt (i hovedsak savegames og profil) fra gammel til ny harddisk? Er det rett og slett en USB-kabel? Og hvordan gjør man dette i praksis. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Xbox 360 Data Migration Kit. Følger med hvis du kjøper en 120gb HD. Hvis ikke så kan den bestilles gratis fra microsoft, men forbered deg på å vente LENGE! Jeg har bestillt fra MS for 2 mnd siden, fremdeles ikke sett noe kabel Lenke til kommentar
pr0nin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Den rimeligste løsningen for profil (med savegames?) er å hente den ned fra xbox live. Dette forutsetter selvsagt at det er en live-profil du skal overføre. Hvis det ikke er det, så kan du jo først oppgradere profilen til silver først. Kjappeste løsning om det er mer enn profil og save games, er å kjøpe et minnekort. Fordelen der er å ha profil og saves på minnekortet, slik at du bare tar med det når du skal til kompiser for å spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Du kan ikke hente dine egne savegames fra LIVE. Å få profilene over er som sagt bare å bruke "recover gamertag" men på MS siner servere ligger ikke annet en kontoinformasjon og gamerscore. Endret 10. desember 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Du kan ikke hente dine egne savegames fra LIVE. Å få profilene over er som sagt bare å bruke "recover gamertag" men på MS siner servere ligger ikke annet en kontoinformasjon og gamerscore. Nei det var det jeg mente også. Savegames er filer som ikke ligger på noen server. Det er en ELITE (120 gig), så da er det vel med et slikt kit da. Takk for svar. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Følger ikke med sånt kit på Elite Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Du må vel bestille med Snailmail fra MS. Skjema MS' side Endret 10. desember 2007 av Knewt Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det fulgte ikke med et slikt kit når jeg benyttet meg av tilbudet til EBgames, jeg ringte til MS dagen etter innkjøpet. De skulle ikke ha noe lusent skjema eller noe slikt, men det tok drøye 2 måneder fra jeg bestilte til jeg fikk kabelen. So much for den måneden EBgames ga meg på å få tak i overføringskabelen... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Kitet følger med om man kjøper kun hd, ikke i Elitepakken. Bruker et minnekort for å overføre savedgames. Resten kan jeg laste ned på nytt om jeg ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå