Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En fyr jeg og en kamerat loka med før og vil ha han vekk(For irriterende og klager for alt)

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg og en kamerat her er utrolig gode venner.. Og for 3 måneder siden eller mer begynte en fyr å loke med oss sånn helt uten videre.. Så vi aksepterte det.. Men etter hvert begynte jeg å synntes han overdrev med å være med oss.. For å si det sånn.. Det var som om han "tok over" Vennskapet til meg og han andre kameraten.. Så dette har plagd meg utroolig lenge... Så for 1 uke siden fortalte jeg kameraten min at han fyren går megpå Nervene... Og til min store overaskelse hatet kameraten min han også.. :w00t: .. Så nå har vi bestemt oss at vi skal få han vekk fra oss..

Men det verste er at han skjønner ikke alvor når vi sier til han at vi ikke vil loke med han mer.. Så vi har prøvd å ta en ny gutt fra klassen vår og late som han er med isteden for han andre.. Men det virker ikke.. =( Så nå prøver vi bare å unngå han.. :D

Har dere noen forslag til dette om hvordan vi kan få fjerna han? Håper dere svarer så fort som mulig.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:D Feilpost :D

Du kan vell bare si at han skal stikke?

Nei det går ikke.. Da begyner han å klage blir driiit sur for alt osv.. :S Men kan rpøve.. :p

Hmm. Du har vell ikke så veldig mange valg. Hva har det for deg å si om han blir lei seg? Han blir jo lei seg uansett.

Lenke til kommentar
:D Feilpost :D

Du kan vell bare si at han skal stikke?

Nei det går ikke.. Da begyner han å klage blir driiit sur for alt osv.. :S Men kan rpøve.. :p

Hmm. Du har vell ikke så veldig mange valg. Hva har det for deg å si om han blir lei seg? Han blir jo lei seg uansett.

Ja sant det.. skal prøve å be han drite i å være med oss.. Takk.. :D

Endret av Knotten07
Lenke til kommentar

Har dere tenkt på at han kanskje har problemer med å finne venner og at dere er de han føler han kan identifere seg lettest med? Jeg også har denne fremgangen at finner jeg ingen å være med så henger jeg meg på noen andre. Riktignok maks en uke, men har dere tenkt over det? Og hvis han har andre venner å falle tilbake på så kan dere jo f.eks. Slutte å spille/snakke med han.

Siden du poster i spill-kategorien så ser jeg dette som et gamingvennskap, men er ikke så lett å vite.

Lenke til kommentar
Har dere tenkt på at han kanskje har problemer med å finne venner og at dere er de han føler han kan identifere seg lettest med? Jeg også har denne fremgangen at finner jeg ingen å være med så henger jeg meg på noen andre. Riktignok maks en uke, men har dere tenkt over det? Og hvis han har andre venner å falle tilbake på så kan dere jo f.eks. Slutte å spille/snakke med han.

Siden du poster i spill-kategorien så ser jeg dette som et gamingvennskap, men er ikke så lett å vite.

Lol må ha posta feil men men.. :p Ja vi spiller med han mye oxo og han har mange andre venner han kan plage.. :D men vi vret ikke hvordan vi kan si til han at han ikke skal være med oss og heller være med de andre vennene hans

Lenke til kommentar

Det er vel bare å unngå han det. Uansett hva dere spiller så er det sikkert en måte å ignorer han på. Eller hvis dere ser han kommer så kan dere "plutselig" bli afk. Men beste måten i stedet for å være helt kjerringer og "hinte" til at han skal bort og fryse han ut kan dere jo si det rett til han som ordentlig mannfolk.

Lenke til kommentar
Hvordan tok han det? :p

Typisk folk å glemme å komme med det som skjer etterpå. Spør du etter hjelp på et forum så SKAL du si resultatene av det som skjedde. Folk har blitt henrettet for mindre.

f.eks langt nedi varme strøk... *Bli voldtatt* = *Bli steinet/hengt* Selvfølgelig hvis du er kvinne skal det nevnes.

Lenke til kommentar

Heh.. Han tok Det veldig tungt.. Han er veldig mye alene i det sistenå.. Men lærerne våre begynte å lure hvorfor han ikke var med oss mer, så i gymen i dag ble vi spurt hvorfor vi ikke er med hverandre mer. vi bare.. "Fordi vi ikke gidder å være med han mer, han klager osv for alt"(Han var ikke der da vi sa det) :D:D

Endret av Knotten07
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...