Scortech Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Heisann Jeg har en Nokia N70 som jeg ønsker koble til min Sony Ericsson HBH-608 ting men ikke søren om jeg får det til..er en stund siden sist jeg brukte den på den gamle sony ericsson telefonen min så kanskje jeg rett og slett har glemt hvordan det skulle gjøres.. har prøvd å søke men nokiaen finner ingenting...så jeg trenger litt hjelp... Står jo her at den skal funke sammen med N70 takk Endret 10. desember 2007 av Scortech Lenke til kommentar
iskya Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 dette bør du kanskje flytte til forumet åpen diskusjon om mobil? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=19 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 dette bør du kanskje flytte til forumet åpen diskusjon om mobil? https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=19 Kloke ord. Tråden flyttes til kategorien "Åpen diskusjon om mobil". Snorre Lenke til kommentar
Merken Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vet ikke om du har funnet svar på denne, men har du husker å sette bluetoothen i parringsmodus? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Har ikke funnet ut av noe ennå..Parringsmodus??? Nå er jeg ikke med.. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du må sette handsfree`en i parringsmodus slik at telefonen din kan finnne denne. På HBH-608 mener jeg at du holder inne begge volumknappene i ca 10 sek (hodesettet må stå på). Da vil lyset i handsfree`en begynne å blinke rødt og grønt. Da vil telefonen din finne enheten. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 yes...det virket...Tusen takk merken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå