JFM Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hei. Jeg går Bygg og anleggsteknikk. Fra skoleårdet startet har jeg hatt utplassering i bedrift på mandager. Denne uka skal jeg skrive en raport fra utplasseringa. Hvordan skriver jeg det? Takk Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det bare meg, eller er det veldig svakt at du ikke har plukket opp hvordan en rapport skal skrives i løpet av 10 år med skole? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Er det bare meg, eller er det veldig svakt at du ikke har plukket opp hvordan en rapport skal skrives i løpet av 10 år med skole? Er svakt av meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du må ha rapport overhode TIL: FRA: HVOR: NÅR: innledning fortelle-hva-du-har-gjort - del avsluttning logg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Du må ha rapport overhode TIL: FRA: HVOR: NÅR: innledning fortelle-hva-du-har-gjort - del avsluttning logg Kan du forklare litt bedre? Stemmer dette: Rapporthode Du begynner med et rapporthode som inneholder følgende opplysninger: Hvem som har skrevet rapporten, hvem den er til, når rapporten er skrevet og hvilken sak den handler om. Rapporthodet plasserer du øverst til venstre på arket. Innledning Innledningen skal forklare mer detaljert hva rapporten handler om. Hoveddel I hoveddelen legger du fram alle fakta som du mener det er viktig å ha med. For å gjøre teksten din mer oversiktlig, kan du godt lage en overskrift for hvert hovedpunkt i rapporten. Da blir det også lettere å kontrollere om du har fått med alt du skal. Avslutning Som avslutning kan du komme med din egen vurdering dersom du har blitt bedt om det. Når rapporten er ferdig, må du huske å skrive under for hånd. Din underskrift viser at du går god for innholdet. Endret 12. desember 2007 av JFM Lenke til kommentar
haalo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, det ser riktig ut det, men du trenger ikke å følge malen slavisk. Bare pass på at du skriver en sammenhengede tekst. Post den gjerne her etterpå, så vil sikkert noen gi deg noe konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Fikk også dette fra læreren min: Hva skal være med? - Navn, dato, arbeidsplass - Ta med bilder (hvis du har) - Sendes på firstclass - Hva har dere gjort? - Hva var du fornøyd med? / ikke fornøyd med? - Nådde du målene? Der det står dato, hva mener han der? Datoen du skriver rapporten på? Lenke til kommentar
f95 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Er det bare meg, eller er det veldig svakt at du ikke har plukket opp hvordan en rapport skal skrives i løpet av 10 år med skole? Du må virkelig ha et trist liv du, som leter etter skrivefeil rundt om i forum på nettet. Men alle har sine hobbyer. Personlig liker jeg å finne på ting med venner, som bl.a. å dra ut på byen, spille fotball, ta en treningsøkt osv, men det er jo klart at det ikke er like gøy når man ikke har noen å være med. Ha et fint liv! Og her, bare for din skyld: Idag skall jeg spile fotbal. 1 Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Er det bare meg, eller er det veldig svakt at du ikke har plukket opp hvordan en rapport skal skrives i løpet av 10 år med skole? Du må virkelig ha et trist liv du, som leter etter skrivefeil rundt om i forum på nettet. Men alle har sine hobbyer. Personlig liker jeg å finne på ting med venner, som bl.a. å dra ut på byen, spille fotball, ta en treningsøkt osv, men det er jo klart at det ikke er like gøy når man ikke har noen å være med. Ha et fint liv! Og her, bare for din skyld: Idag skall jeg spile fotbal. Det kan umulig være tristere enn ditt liv, der du sitter og blar 9 år tilbake for å finne noe å kommentere på. For øvrig oser det flere dårlige formuleringer og skrivefeil i innlegget ditt. Burde vie mer oppmerksomhet til språkproblemene dine fremfor å bedrive dine fritidsaktiviteter. OT: Jeg synes også det er meget bemerkelsesverdig at vedkommende ikke har klart å plukke opp hvordan en rapport skal skrives i løpet av 10 år med skole. Endret 19. november 2016 av Manager Lenke til kommentar
ProM8 Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Er det bare meg, eller er det veldig svakt at du ikke har plukket opp hvordan en rapport skal skrives i løpet av 10 år med skole? Du må virkelig ha et trist liv du, som leter etter skrivefeil rundt om i forum på nettet. Men alle har sine hobbyer. Personlig liker jeg å finne på ting med venner, som bl.a. å dra ut på byen, spille fotball, ta en treningsøkt osv, men det er jo klart at det ikke er like gøy når man ikke har noen å være med. Ha et fint liv! Og her, bare for din skyld: Idag skall jeg spile fotbal. Det kan umulig være tristere enn ditt liv, der du sitter og blar 9 år tilbake for å finne noe å kommentere på. For øvrig oser det flere dårlige formuleringer og skrivefeil i innlegget ditt. Burde vie mer oppmerksomhet til språkproblemene dine fremfor å bedrive dine fritidsaktiviteter. OT: Jeg synes også det er meget bemerkelsesverdig at vedkommende ikke har klart å plukke opp hvordan en rapport skal skrives i løpet av 10 år med skole. Det brukes bare lengst en måned med ett kapittel på ungdomsskolen. Hvorfor overdrive for å fremme din personlige mening om hvor godt en tenåring husker? Barnslig altsa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå