Alexander Schindler Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har du et hjerte av gull? Kaller du deg selv for en modig kar eller kvinne? Ja, da er dagens premie midt i blinken for deg. Les mer Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 "Mot i Brøstet", gitt. Dere slår på stortromma... :!: Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 En klassiker! Skulle svært gjerne vunnet denne I morgen kjører dere en konkurranse med alle Olsenbandenfilmene på Blu-ray *drømme* Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hva skjer med at jeg får beskjed om at "Konkurransen er ikke aktiv"?? Klokka er da vitterlig ikke 12 enda! Synes nesten jeg burde få et eksemplar i trøst på grunn av sjokket og traumene over å ikke få deltatt... Endret 10. desember 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja, dette var gøy. Jeg vant denne konkuransen. Nå gleder jeg meg til norsk suksesshumor Takk Kulturo! Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Ja, dette var gøy. Jeg vant denne konkuransen. Nå gleder jeg meg til norsk suksesshumor Takk Kulturo! Bare hyggelig Takk for at du deltok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg