vannslangen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hei, er det noen her som har/tar/har tenkt å ta bachlor i Petroleumsteknologi eller Offshoreteknologi? Syssler nemlig med tanken selv, men da skal jeg ta den ved siden av jobben min i nordsjøen..er det muligt å gjennomføre med 2 uker på og 4 uker av? Vil gjerne komme i kontakt med andre som studerer dette eller har tenkt på det for å utveksle erfaringer Endret 11. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 er det muligt å gjennomføre med 2 uker på og 4 uker av? Det burde være mulig, så lenge du er strukturert og leser når du har tid. Og det er sikkert gull verdt innen bransjen din. Go for it! Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Mange takk for svar Smeboe Lenke til kommentar
eimelb Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ta maskiningeniør heller, hvis du ikke vil blir reservoar-ingeniør da. Som maskiningeniør kan du jobbe med alt mulig innenfor omtrent alle industrier. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ta maskiningeniør heller, hvis du ikke vil blir reservoar-ingeniør da. Som maskiningeniør kan du jobbe med alt mulig innenfor omtrent alle industrier. Ok, takk for tips. Har igrunnen ikke fastslått helt hvilken vei jeg skal gå ennda, bare vurderer om det lar seg gjøre. Fordelene med de 2 jeg nevnte er at du kan få deg ganske GODT betalte jobber offshore, men alle muligheter er åpne Skal snakke med en kamerat av meg som jeg vet utdanner seg som maskin ingeniør. Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå