Skjeggvekst Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har lyst til å bruke julelønningen min på blitz, og har selvfølgelig kikket på kaffebrus sine pakker, men fått litt kvaler da jeg har lest mye om at det er lurere å investere litt penger i litt bedre blitz. Skal hovedsakelig være studiobelysning, men jeg lurer bare på hvor stor prisforskjell det ville blitt for studioblitzer kontra canon speedlite osv. Prisrammen er et sted i underkant av 10'000,- men skulle selvsagt gjerne hatt softbox'er og kanskje ett lerret i tillegg - takker for all respons, bruker EOS400D og skal tilfeldigvis over til statene på nyåret, så er åpen for idéer Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg vil anbefale 2*110W kit'et deres Det er meget bra. Slipper unna med det for ca 3k, og det gir deg plenty cash til en ekstra softbox, 5 in 1 refleksskjer og noe bakgrunnstæsj. Ta en titt på flickrprofilen min for bilder tatt med dette kit'et. Utrolig mye for penga! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå