hagfors Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Begynner å bli tid for å handle inn protein for neste kvartal, og i den sammenheng vurderer jeg å teste Pro-90 fra TN. Hvordan smaker de forskjellige variantene? Tenker da primært blandet med vann hvis det er mulig. Kan også hende at jeg lar meg være lettlurt nok til å blåse 350 kr/kg på ProZyme. Noen som har synspunkter på ulike smaker av denne? Hører de får mye skryt av smaken, men er dette bare blandet i melk (det meste smaker vel bra i melk, bortsett fra PF sin whey tech banan) eller smaker det bra i vann og? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Broren min bruker denne, og ettersom han har 10 bøtter på rommet sitt, -tomme, så har han nok kun hatt en god erfaring. Sjokolade. Jeg liker den også, så =) Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Broren min bruker denne, og ettersom han har 10 bøtter på rommet sitt, -tomme, så har han nok kun hatt en god erfaring. Sjokolade. Jeg liker den også, så =) Blandet i vann eller melk da? Vil helst ha noe som i alle fall går an å drikke i vann, i tilfelle jeg har glemt å handle inn nok melk osv. Har hatt en del forskjellige typer protein i det siste som rett og slett smakte kjemikalier når jeg blandet i vann, og det vil jeg helst slippe å ha i hus noe mer. Men som du sier, hvis noen kjøper 10 bøtter så kan det ikke være helt for jævlig i alle fall. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Selv blander jeg det i vann, og mener han gjør det samme, det er absolutt ikke en delikatesse, men det skal det jo heller ikke være. Når det er sagt, er det heller ikke kjemikalier det smaker, det er en smak en kan leve med.. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg kjøpte 2x3kg av TN ProZyme jordbær sist jul. De hadde et juletilbud på den, og sammen med en liten bonus jeg fikk for å registrere meg ble det ganske rimelig. Smaken var i alle fall ganske god og min erfaring er at de fleste smaker bedre med melk enn vann, så det går i skummetmelk. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 TN sin basic serie på protein er mitt favoritt protein. Absolutt verdt det! Blandes i vann Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 TN sin basic serie på protein er mitt favoritt protein. Absolutt verdt det! Blandes i vann Fikk et spann pro 80 og et pro 90 i posten i dag, begge jordbær. Får eksperimentere litt i kveld og se hva det smaker i ulike blandinger. Hadde planlagt å blande 1 scoop av hver og få ca. 50/50 casein/whey blanding. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Høres ut som en plan, 50/50 er vel det samme blandingsforholdet som i ProZyme. Skal vurdere den løsningen når jeg går til innkjøp av nytt. Kasein blir jo tatt opp tregere som forhindrer at det blir brukt som energi, i alle fall i mindre grad enn myse. Endret 15. desember 2007 av kjaks Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Høres ut som en plan, 50/50 er vel det samme blandingsforholdet som i ProZyme. Skal vurdere den løsningen når jeg går til innkjøp av nytt. Kasein blir jo tatt opp tregere som forhindrer at det blir brukt som energi, i alle fall i mindre grad enn myse. Ja, spesielt for de av oss som har for vane å spise bare 3-4 ganger om dagen så er det veldig greit å få i seg litt Kasein til frokost og kvelds for å sikre en jevn tilførsel av aminosyrer utover dagen og natten. Hjelper også til å oppretholde en viss metthetsfølelse når det går lang tid mellom måltidene. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Skal jo ikke føle deg mett da du ser sulten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå