Gå til innhold

Noen som har synspunkter på smak på TN sine proteiner?

Anbefalte innlegg

Begynner å bli tid for å handle inn protein for neste kvartal, og i den sammenheng vurderer jeg å teste Pro-90 fra TN. Hvordan smaker de forskjellige variantene? Tenker da primært blandet med vann hvis det er mulig.

Kan også hende at jeg lar meg være lettlurt nok til å blåse 350 kr/kg på ProZyme. Noen som har synspunkter på ulike smaker av denne? Hører de får mye skryt av smaken, men er dette bare blandet i melk (det meste smaker vel bra i melk, bortsett fra PF sin whey tech banan) eller smaker det bra i vann og?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Broren min bruker denne, og ettersom han har 10 bøtter på rommet sitt, -tomme, så har han nok kun hatt en god erfaring. Sjokolade.

Jeg liker den også, så =)

Blandet i vann eller melk da? Vil helst ha noe som i alle fall går an å drikke i vann, i tilfelle jeg har glemt å handle inn nok melk osv. Har hatt en del forskjellige typer protein i det siste som rett og slett smakte kjemikalier når jeg blandet i vann, og det vil jeg helst slippe å ha i hus noe mer. :)

Men som du sier, hvis noen kjøper 10 bøtter så kan det ikke være helt for jævlig i alle fall. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 2x3kg av TN ProZyme jordbær sist jul. De hadde et juletilbud på den, og sammen med en liten bonus jeg fikk for å registrere meg ble det ganske rimelig. Smaken var i alle fall ganske god og min erfaring er at de fleste smaker bedre med melk enn vann, så det går i skummetmelk.

Lenke til kommentar
TN sin basic serie på protein er mitt favoritt protein. Absolutt verdt det! Blandes i vann

Fikk et spann pro 80 og et pro 90 i posten i dag, begge jordbær. Får eksperimentere litt i kveld og se hva det smaker i ulike blandinger. Hadde planlagt å blande 1 scoop av hver og få ca. 50/50 casein/whey blanding.

Lenke til kommentar

Høres ut som en plan, 50/50 er vel det samme blandingsforholdet som i ProZyme. Skal vurdere den løsningen når jeg går til innkjøp av nytt. Kasein blir jo tatt opp tregere som forhindrer at det blir brukt som energi, i alle fall i mindre grad enn myse.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Høres ut som en plan, 50/50 er vel det samme blandingsforholdet som i ProZyme. Skal vurdere den løsningen når jeg går til innkjøp av nytt. Kasein blir jo tatt opp tregere som forhindrer at det blir brukt som energi, i alle fall i mindre grad enn myse.

Ja, spesielt for de av oss som har for vane å spise bare 3-4 ganger om dagen så er det veldig greit å få i seg litt Kasein til frokost og kvelds for å sikre en jevn tilførsel av aminosyrer utover dagen og natten. Hjelper også til å oppretholde en viss metthetsfølelse når det går lang tid mellom måltidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...