linndy Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Kinderegg? Brun på utsiden men blond inni Hva? Neineinei, slikt ville jeg da aldri antydet. Jeg tenkte bare på at man ofte får en irriterende ettervekst, særlig når man farger håret lysere. Men det er vel egentlig OT. nejnej... min egentllige hårfarge er mørkeblond.... å da er jeg ikke blond... å jeg er smaaar inni hode oxo:P bare sånn viss dere lurte,, så er ingen kinderegg Lenke til kommentar
nettii Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kinderegg? Brun på utsiden men blond inni Hva? Neineinei, slikt ville jeg da aldri antydet. Jeg tenkte bare på at man ofte får en irriterende ettervekst, særlig når man farger håret lysere. Men det er vel egentlig OT. nejnej... min egentllige hårfarge er mørkeblond.... å da er jeg ikke blond... å jeg er smaaar inni hode oxo:P bare sånn viss dere lurte,, så er ingen kinderegg OMG! dinne posten må gå over til humor Lenke til kommentar
linndy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Kinderegg? Brun på utsiden men blond inni Hva? Neineinei, slikt ville jeg da aldri antydet. Jeg tenkte bare på at man ofte får en irriterende ettervekst, særlig når man farger håret lysere. Men det er vel egentlig OT. nejnej... min egentllige hårfarge er mørkeblond.... å da er jeg ikke blond... å jeg er smaaar inni hode oxo:P bare sånn viss dere lurte,, så er ingen kinderegg OMG! dinne posten må gå over til humor hva er så humor me å kaste tamponger i do??? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kinderegg? Brun på utsiden men blond inni Hva? Neineinei, slikt ville jeg da aldri antydet. Jeg tenkte bare på at man ofte får en irriterende ettervekst, særlig når man farger håret lysere. Men det er vel egentlig OT. nejnej... min egentllige hårfarge er mørkeblond.... å da er jeg ikke blond... å jeg er smaaar inni hode oxo:P bare sånn viss dere lurte,, så er ingen kinderegg OMG! dinne posten må gå over til humor hva er så humor me å kaste tamponger i do??? omg! å du sa du ikkje var blond :!: Lenke til kommentar
linndy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 It gets even better! hæ???? Kinderegg? Brun på utsiden men blond inni Hva? Neineinei, slikt ville jeg da aldri antydet. Jeg tenkte bare på at man ofte får en irriterende ettervekst, særlig når man farger håret lysere. Men det er vel egentlig OT. nejnej... min egentllige hårfarge er mørkeblond.... å da er jeg ikke blond... å jeg er smaaar inni hode oxo:P bare sånn viss dere lurte,, så er ingen kinderegg OMG! dinne posten må gå over til humor hva er så humor me å kaste tamponger i do??? omg! å du sa du ikkje var blond :!: nei jeg er ikke blond, jeg er brunette;) Lenke til kommentar
nettii Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 HAHAHA...nei no må du stoppe linndy før eg ler meg i hæl!!! Lenke til kommentar
linndy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 HAHAHA...nei no må du stoppe linndy før eg ler meg i hæl!!! neimen det er ingenting å le av... år jeg er brunette så har jeg jo brunt hår;) å ikke GULT Lenke til kommentar
nettii Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 HAHAHA...nei no må du stoppe linndy før eg ler meg i hæl!!! neimen det er ingenting å le av... år jeg er brunette så har jeg jo brunt hår;) å ikke GULT det er avgjort...du er en gutt! ingen kan ver so dum i hode....bere ingen Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Han som jobber på renseanlegget og fjerner x antall kilo med tamponger, tanntråd og q-tips hver dag fra filtere som er satt opp har nok et par gode argumenter for ikke å kaste annet en bæsj og dopapir i dassen, tenk på det. Lenke til kommentar
linndy Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 HAHAHA...nei no må du stoppe linndy før eg ler meg i hæl!!! neimen det er ingenting å le av... år jeg er brunette så har jeg jo brunt hår;) å ikke GULT det er avgjort...du er en gutt! ingen kan ver so dum i hode....bere ingen neeei jeg er ikke en gutt.... jeg heter jo Linn xD hallo in the luke a xD Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Steeeeeeenges! Trådstarter har fått svar, og tråden har gått off-topic. Tilbakemeldinger på moderering kan sendes på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg