Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvorfor ikke kaste tamponger i do?

linndy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri hørt om noen som har kasta den i do.. Det er bare dumt.

Ja, det er dumt, det står på pakningen, det tetter dasser, å man gjør det ikke! Kan man ikke bare bli ferdig med diskusjonen om hvor vidt det er sunt å kaste den i dass?

Hiver du den i søpla, å lar den ligge over dager, vil den - naturlig nok, selv for 13årige jenter, begynne å lukte. Du har da valget ; Gå ut med posen du kaster den i, eller leve med lukta.

Grattis, du har endelig fått mensen!

Lenke til kommentar
Jeg har aldri hørt om noen som har kasta den i do.. Det er bare dumt.

Ja, det er dumt, det står på pakningen, det tetter dasser, å man gjør det ikke! Kan man ikke bare bli ferdig med diskusjonen om hvor vidt det er sunt å kaste den i dass?

Hiver du den i søpla, å lar den ligge over dager, vil den - naturlig nok, selv for 13årige jenter, begynne å lukte. Du har da valget ; Gå ut med posen du kaster den i, eller leve med lukta.

Grattis, du har endelig fått mensen!

det er ikk bare meg som hiver det i do ass... nesen omtrent ALLE jenter gjør d...

Lenke til kommentar
dåkke sjønna nå vell at ditta er en liten fjortissgutt som lata som han er jente,å trur han er sjikkeli kul.

Man vet nå aldri. Det finnes mye rare folk i verden...

Både du og linndy bør forrestsen sjekke hva nettiketten sier om bruk av noe annet enn nynorsk og bokål. (Hint: det er ikke tillatt.)

Lenke til kommentar
kofør i alledage gidde dokke å svare på slike teite spørsmål.

dåkke sjønna nå vell at ditta er en liten fjortissgutt som lata som han er jente,å trur han er sjikkeli kul.

OMG!

ehhem jo jeg er faktisk en jente...

Bullshit! vist du hadde vore jente,so hadde du vist litt meir om sånt!

Lenke til kommentar
Det er ikke så uvanlig å kaste de i do som dere skal ha det til. Jeg kjenner flere som har kastet og fremdeles kaster tamponger i do, og de er ikke "13 år og akkurat fått mensen."

TAKK!:D endelig en som skjønner;)

kofør i alledage gidde dokke å svare på slike teite spørsmål.

OMG!

ehhem jo jeg er faktisk en jente...

Bullshit! vist du hadde vore jente,so hadde du vist litt meir om sånt!

do unnskyld meg a,,,, alle jenter er ikke så glupe at de vet ALLT.....

Lenke til kommentar
Kinderegg? Brun på utsiden men blond inni :wee:
Hva? Neineinei, slikt ville jeg da aldri antydet. Jeg tenkte bare på at man ofte får en irriterende ettervekst, særlig når man farger håret lysere. :fun:

Men det er vel egentlig OT. :whistle:

red: eller mørkere, eller whatever.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...