mushi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har aldri hørt om noen som har kasta den i do.. Det er bare dumt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har aldri hørt om noen som har kasta den i do.. Det er bare dumt. Ja, det er dumt, det står på pakningen, det tetter dasser, å man gjør det ikke! Kan man ikke bare bli ferdig med diskusjonen om hvor vidt det er sunt å kaste den i dass? Hiver du den i søpla, å lar den ligge over dager, vil den - naturlig nok, selv for 13årige jenter, begynne å lukte. Du har da valget ; Gå ut med posen du kaster den i, eller leve med lukta. Grattis, du har endelig fått mensen! Lenke til kommentar
linndy Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har aldri hørt om noen som har kasta den i do.. Det er bare dumt. Ja, det er dumt, det står på pakningen, det tetter dasser, å man gjør det ikke! Kan man ikke bare bli ferdig med diskusjonen om hvor vidt det er sunt å kaste den i dass? Hiver du den i søpla, å lar den ligge over dager, vil den - naturlig nok, selv for 13årige jenter, begynne å lukte. Du har da valget ; Gå ut med posen du kaster den i, eller leve med lukta. Grattis, du har endelig fått mensen! det er ikk bare meg som hiver det i do ass... nesen omtrent ALLE jenter gjør d... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 selvom mange driver blindvold, må jeg gjøre det da? Håper du klarer å trekke en parerell Lenke til kommentar
nettii Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 kofør i alledage gidde dokke å svare på slike teite spørsmål. dåkke sjønna nå vell at ditta er en liten fjortissgutt som lata som han er jente,å trur han er sjikkeli kul. OMG! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg kaster dem ikke i do. Tviler på at noen jeg kjenner gjør det heller. Det er jo bare å gå ut med søpla jevnlig. Det er vel ikke akkurat like langt som til Alaska, er det? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 dåkke sjønna nå vell at ditta er en liten fjortissgutt som lata som han er jente,å trur han er sjikkeli kul. Man vet nå aldri. Det finnes mye rare folk i verden... Både du og linndy bør forrestsen sjekke hva nettiketten sier om bruk av noe annet enn nynorsk og bokål. (Hint: det er ikke tillatt.) Lenke til kommentar
linndy Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 kofør i alledage gidde dokke å svare på slike teite spørsmål.dåkke sjønna nå vell at ditta er en liten fjortissgutt som lata som han er jente,å trur han er sjikkeli kul. OMG! ehhem jo jeg er faktisk en jente... Lenke til kommentar
linndy Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hårfarge? BRUUN;) jeg har farget det:D;) Lenke til kommentar
nettii Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 kofør i alledage gidde dokke å svare på slike teite spørsmål.dåkke sjønna nå vell at ditta er en liten fjortissgutt som lata som han er jente,å trur han er sjikkeli kul. OMG! ehhem jo jeg er faktisk en jente... Bullshit! vist du hadde vore jente,so hadde du vist litt meir om sånt! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er ikke så uvanlig å kaste de i do som dere skal ha det til. Jeg kjenner flere som har kastet og fremdeles kaster tamponger i do, og de er ikke "13 år og akkurat fått mensen." Lenke til kommentar
linndy Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Det er ikke så uvanlig å kaste de i do som dere skal ha det til. Jeg kjenner flere som har kastet og fremdeles kaster tamponger i do, og de er ikke "13 år og akkurat fått mensen." TAKK! endelig en som skjønner;) kofør i alledage gidde dokke å svare på slike teite spørsmål.dåkke sjønna nå vell at ditta er en liten fjortissgutt som lata som han er jente,å trur han er sjikkeli kul. OMG! ehhem jo jeg er faktisk en jente... Bullshit! vist du hadde vore jente,so hadde du vist litt meir om sånt! do unnskyld meg a,,,, alle jenter er ikke så glupe at de vet ALLT..... Lenke til kommentar
nettii Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 do unnskyld meg a,,,, alle jenter er ikke så glupe at de vet ALLT..... nei, har skjønt det no Lenke til kommentar
linndy Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 do unnskyld meg a,,,, alle jenter er ikke så glupe at de vet ALLT..... nei, har skjønt det no åhh du er ond.... men ikke alle jenter som greier å følge me helt vett;) Lenke til kommentar
nettii Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 do unnskyld meg a,,,, alle jenter er ikke så glupe at de vet ALLT..... nei, har skjønt det no åhh du er ond.... men ikke alle jenter som greier å følge me helt vett;) ja,skjønt det også no Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 BRUUN;) jeg har farget det:D;)Men noen ganger skinner det igjennom... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 BRUUN;) jeg har farget det:D;)Men noen ganger skinner det igjennom... Kinderegg? Brun på utsiden men blond inni Lenke til kommentar
nettii Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 BRUUN;) jeg har farget det:D;)Men noen ganger skinner det igjennom... HAHAHAHAHA.... :!: BRUUN;) jeg har farget det:D;)Men noen ganger skinner det igjennom... Kinderegg? Brun på utsiden men blond inni Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Kinderegg? Brun på utsiden men blond inni Hva? Neineinei, slikt ville jeg da aldri antydet. Jeg tenkte bare på at man ofte får en irriterende ettervekst, særlig når man farger håret lysere. Men det er vel egentlig OT. red: eller mørkere, eller whatever. Endret 13. desember 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg