Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hvorfor ikke kaste tamponger i do?

linndy

Anbefalte innlegg

jeg har alltid lurt på hvorfor d står på doer at man ikke skal kaste tamponger i do....hvorfor??? tampongene er jo så små at de blir jo skyllt ned i do... å viss man skal kaste brukte tamponger i do så blir d jo bare klin å sølete å det er jo litt dissent da :ohmy: ell hur??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
d hjelper ikke ta pappir rundt assa:P d går igjennom:P

Da bruker du for lite dasspapir. Kanskje du bruker for liten tampong? Bruk større og bytt oftere, da blir de ikke så fulle.

kan jo ikk kjøpe sånne store da:O da kommer jo halve uttafor....

å eg tok faktisk nesten halve dassrullen rundt de

Lenke til kommentar
jamen det hjelper ikke viss mensenen er extrem:P får da blør det jo skikkelig:P

Kjøp små svarte poser man bruker til å plukke opp dritten til hundene, ha pluggen der og knyt igjen :whistle:

hahahaha xD så dyrt:P kan jo ikke kjøpe sånne får vær gang da:P

Lenke til kommentar

Kjøp små svarte poser man bruker til å plukke opp dritten til hundene, ha pluggen der og knyt igjen :whistle:

Dyrt... koster jo bare noen kroner for en rull.

Lenke til kommentar

Dyrt... koster jo bare noen kroner for en rull.

jamen så lang tid da,, oxo bortkasta me poser til fler kroner:O

Lenke til kommentar

La en tampong ligge en stund i vann, så ser du fort at den utvider seg ganske ekstremt når den begynner å gå i oppløsning. Bland det med litt dopapir og se for deg det prøve å komme seg gjennom et sted i røret der det er trangt, en 90graders sving, og dårlig trykk.

Tampong nr 1 blir liggende i røret og ese ut, tampong nr 2 skyller du ned noen timer senere, den setter seg fast i tampong nr 1, og så får du ikke skylt ned noe mer før rørleggeren har vært der.

red:leif.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
La en tampong ligge en stund i vann, så ser du fort at den utvider seg ganske ekstremt når den begynner å gå i oppløsning. Bland det med litt dopapir og se for deg det prøve å komme seg gjennom et sted i røret der det er trangt, en 90graders sving, og dårlig trykk.

Tampong nr 1 blir liggende i røret og ese ut, tampong nr 2 skyller du ned noen timer senere, den setter seg fast i tampong nr 1, og så får du ikke skylt ned noe mer før rørleggeren har vært der.

red:leif.

jamen jeg kaster tampongene i do hvoe enn jeg er å det tror jeg de fleste gjør :p jeg har kasta de i do i flere åår å d har morra mi å xD rart doen ikke har tetta seg da :p;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...