Gå til innhold

Kommer nye 8800 GTS i morgen?

Nemesis90

Anbefalte innlegg

Hei, lurer bare på hva jeg skal se etter om 8800GTS kommer i morgen, har lest litt på den linken på forumet.. men finner kort med opp til 600+ mb minne, og det har jo blitt sagt at det nye skal ha 512..

noen som kan linke meg noen linker når de ser de Nye GTS kortene ute på en webshop?

hadde satt stor pris på om noen fant det=)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest den, men det fins jo 100vis og velge mellom, skjønner ikke helt hvorfor det Nye skal ha 512 mbit og noen som allerede finnes har 600+.. men ja, om noen finner en link.. så setter jeg stor pris på det.

og det står "forventet lanseringsdato 11 desember" så jeg spør jo bare om noen vet noe mer. er det da ikke det HW.no forumet brukes til? :)

Lenke til kommentar
Har lest den, men det fins jo 100vis og velge mellom, skjønner ikke helt hvorfor det Nye skal ha 512 mbit og noen som allerede finnes har 600+.. men ja, om noen finner en link.. så setter jeg stor pris på det.

og det står "forventet lanseringsdato 11 desember" så jeg spør jo bare om noen vet noe mer. er det da ikke det HW.no forumet brukes til? :)

Tror du bør se på noe annen enn minnemengden, du finner klart nokk at 8800GTS 512MB er langt bedre enn 8800GTS 640MB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...