Kjell Magne Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Har en Asus f3jp med core 2 duo 1.83 prosessor. Ati Mobilitity Radeon X1700 512mb skjermkort. Er det noe jeg kan gjøre for å få bedre kjøling måler CPU ene til 68-69 grader når den har stått på en stund. Er ikke det i varmeste laget? Endret 23. januar 2008 av Kjell Magne Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det var litt varmt, det var det. Står den i en seng? Eller på annet isolerende underlag? Er dette ved tung belastningen eller bare når den står på, går viftene? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 69 grader er noe, men likevel langtifra krise. Sjekk om det har fylt seg opp med støv i viftene. Eventuelt støv fikser du med å blåse med trykkluft på boks. Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har F3JP eg og, 69 grader er ingenting! Med cpu på full load legger min seg rundt 95-99 grader :s Når den e idle e den og ganske varm :s, sjølv om vifta går ganske fort, rundt 70 grader! Har ikkje funne noke bra program som kan styre cpu speed og viftehastighet etter temperatur :s Lenke til kommentar
Kjell Magne Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Har F3JP eg og, 69 grader er ingenting! Med cpu på full load legger min seg rundt 95-99 grader :s Når den e idle e den og ganske varm :s, sjølv om vifta går ganske fort, rundt 70 grader! Har ikkje funne noke bra program som kan styre cpu speed og viftehastighet etter temperatur :s En som sa til meg at jeg må slå av maskina når den kommer opp i 95 grader. Kopmmer opp i den tempen når jeg kjører spill. Trudde det var noe galt med min laptop, men når du skriver at du er i samme båt så kan det jo hende det skal være sånn. Anyway så har jeg fjerna dekselet mitt og borra hull i bordet og montert en gammel psu vifte der så den holder 30 grader idle og maks 60 grader full load. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå